Jastučnice, maske, kape…
127

Upoznajte Silk by Zdravokosa, domaći brend proizvoda nastalih od najfinije svile

A. B.
Ovaj mali domaći brend vode i u njemu rade isključivo žene
Ovaj mali domaći brend vode i u njemu rade isključivo žene
Zdravokosu, najpopularniji Instagram profil za prirodnu njegu kose u regiji prati više od 30.000 pratitelja, većinom žena. Zdravokosa smišlja jednostavne recepte za "napravi sama" proizvode za kosu.

Ti proizvodi se kreću od šampona preko raževog brašna do seruma za volumen od sirutke ili regeneratora od meda.

Ova bivša stjuardesa uz simpatične priče sa putovanja dijeli trikove za njegu kose žena iz cijelog svijeta. Upravo na jednom od svojih putovanja je otkrila i sve dobrobiti svile za kosu i kožu, te tu tajnu iz Maroka ispričala na svom blogu.

Nekoliko godina nakon anegdote iz Maroka, bh. blogerica je na našem tržištu predstavila ručno rađene proizvode od čiste svile i tako je nastao brend Silk by Zdravokosa (SbZ). U SbZ šiju jastučnice, gumice i kapice za kosu, a odnedavno, na zahtjev pratiteljki i svilene maske za lice.

"Svila je prozračnija, manje iritira kožu, a kako istraživanja pokazuju, najefikasniji je materijal za izradu višekratnih tekstilnih maski. Maskice šijemo od dva sloja svile glatkog satenskog tkanja, tako da je svila i sa unutrašnje strane. Svila je prirodni materijal koji je hipoalergen, djeluje antifungalno i antibakterijski, te je zbog toga idealan izbor za maske za lice", objašnjava Emina koja stoji iza bloga Zdravokosa, pa i ovog malog svilenog brenda, dodajući kako maskama nije trebalo dugo vremena da, pored svilenih jastučnica, postanu najtraženiji proizvod.

Prozračnije su i ispod njih se jednostavno lakše diše. Kako svila prirodno ne zadržava vlažnost, tako je i mnogo manja šansa da se pojave iritacije na licu.

Ovaj mali domaći brend vode i u njemu rade isključivo žene, ali to ne znači da su žene i jedini kupci proizvoda.

"Silk by Zdravokosa je tek nekoliko mjeseci na tržištu, a već imamo zavidan broj kupaca povratnika i to je ono što nas mnogo raduje. Zaista se izuzetno trudimo stvoriti brend prepoznatljiv po kvalitetu i profesionalnosti", istakla je Zdravokosa i dodala da u Silk by Zdravokosa najviše vole kada im kupci povjere spremanje poklona i iznenađenja.

Na pitanje ko su najčešći kupci, Emina kaže: "Često nam se dešava da set jastučnica kupe i muškarac i žena, ili prvo žena, pa onda naknadno njen partner ili partnerica, nakon što prespava na svili. Ispočetka su svilene maske kupovale isključivo žene, međutim u zadnje vrijeme postaju jako popularne i među muškarcima, posebno mat verzije koje su odlične za poslovne prilike. Zbog velikog broja upita, odlučili smo u ponudu staviti i dječije maske za lice", navela je Emina, te dodala kako u BiH tradicionalno postoji veliko poštovanje za svilu, ali da je još uvijek relativno mali broj ljudi otkrio čudesni ugođaj spavanja na svili umjesto na pamuku ili lanu.

Silk by Zdravokosa nije imala rasprodaju za crni petak, već se brend priključio drugom trendu, #GivingTuesday – 10 posto ukupnog prometa u decembru će donirati organizaciji Pomozi.ba.

Svoje svilene proizvode možete naručiti kroz Silk by Zdravokosa online trgovinu ili putem Instagram profila.

Vezani članci