Victoria Beckham za godinu dana izgubila 10 miliona funti, ali ne odustaje od svog brenda
Tako će bivše Spajsica u 2019. ući s ozbiljnim novčanim gubicima, a upitno je kako će sve nadoknaditi.
Međutim, dok Victoria ide u minus kada je riječ o prihodima, njeni proizvodi biježe porast prodaje od 17 posto, što je značajan pomak u odnosu na godinu ranije kada je prodaja stagnirala.
Naime, popularna dizajnerica proteklih mjeseci intenzivno je ulagala u svoj luksuzni brend, što je zahtijevalo velike finansijske izdatke.
Iako se i prošle godine suočila s gubitkom od osam miliona funti, dioničar i investitor NEO uložio je 30 miliona funti u Victorijinu kompaniju. Tako je dizajnerica nastavila ulagati u širenje tržišta i proizvodne linije.
Međutim, Victoria ne odustaje od svojih snova, I pored gubitaka, ona nastavlja ulagati u svoj brend zbog, kako kaže, budućnosti i širenja tima. Sigurno je kako uz nju stoji suprug David Beckham.
Njen novi podvig u svijetu mode će biti kolekcija proizvoda za njegu kože i novi parfem, a uskoro će pokrenuti i YouTube kanal putem kojeg će davati savjete o modi.