![Foto: AP](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/090127065.jpg)
Visoka moda, premijer liga svijeta odijevanja, u kojoj jedna haljina košta i više od dvjesto hiljada eura kao da prosto puca od zdravlja.
Dior koji je na reviji vrijednoj maltene dva miliona eura, predstavio kolekciju za proljeće - ljeto 2009. saopćio je da je zabilježio skok prodaje od 35 odsto.
Chanel, čija modna revija tek predstoji, prošle je godine uknjižio dvadeseto procentni rast prodaje.
U Chanelu kažu da za visokom modom potražnja ne jenjava, da izuzetno bogati krizu mnogo i ne osjećaju i da u krojačkim salonima iz kojih izlaze odjevni predmeti najviše klase ne dižu glavu od posla.
Times piše i da su najprestižnije modne kuće poznate po tome što čuvaju identitet svojih kupaca ali da se vremena ipak mijenjaju.
Sve do nedavno, tri petine žena koje su u Parizu gledale revije najskuplje svjetske odjeće bile su Amerikanke. Njihova mjesta na tim istim revijama sada zauzimaju vlasnice novog novca stečenog u privredama u usponu: Ruskinje, Kineskinje i žene sa Bliskog istoka, piše Times.