
Pablo Isla (Foto: EPA-EFE)
Pablo Isla, predsjednik i direktor kompanije Inditex, najavio je da će do 2020. godine kompletnu prodaju Zare i drugih Inditex brendova preseliti na internet.
Prodaja Inditexovih brendova bit će dostupna i na onim tržištima na kojima još uvijek nemaju nijednu fizičku trgovinu.
"Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima širom svijeta, čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše fizičke trgovine", rekao je Isla dodajući kako imaju za cilj poboljšati iskustvo kupaca.

Udružujući snage s tehnološkim kompanijama Isla je odlučio testirati nove metode upravljanja zalihama. Ponovio je da je njihov proces proizvodnje usmjeren na ekološku učinkovitost koja, između ostalog, uključuje povećanu uštedu energije i vode u svim dijelovima poslovanja od proizvodnje i logistike do proizvoda.
Inditex brendovi su Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Uterque.
Možda vas zanima
Vezani članci