"Was here" dizajnerice Naide Begović: Muške majice oslikane golim ženskim tijelima
"Moj pristup modnom dizajnu je konceptualni – zanimljivo mi je istražiti na koji način odjećom mogu poslati poruku i ispričati priču. Odijevni predmeti su nešto što nam je blisko i baš zbog toga je obična bijela majica idealno 'platno' za ovaj rad", pojašnjava Naida Begović za Klix.ba.
Otisak tijela se, pojašnjava dizajnerica, nalazi s unutrašnje strane majice i nije napravljen za pokazivanje, nego je lični, sakriven.
"Tako mi je i pala na pamet ova ideja – razmišljala sam šta bi se desilo ako majice ne bi imale aplikaciju izvana, nego iznutra, samo za osobu koja je nosi", navodi Begović i pojašnjava kako ovo može biti i majica "za usamljene" (sa već napravljenim otiskom) ili pak majica na kojoj će djevojka ili muškarac ostaviti svoj trag. Također, otisak ruku može i ostaviti i dijete.
Iz tog je razloga dizajnerica odlučila da se, pored limited edition majica koje su napravile djevojke modeli, u prodaji nađu i majice bez traga, sa kistom i bojom za tekstil.
"Svako može napraviti svoju verziju za osobu koja mu je važna. Iskreno, jako bih voljela da vidim kakve će majice kupci sami praviti", kaže dizajnerica.
"Was here" projekt jedan je od 68 najboljih radova na Mikser festivalu u okviru Ghost projecta, a ušao je u selekciju 215 radova iz 13 zemalja. Više fotografija ovog projekta pogledajte ovdje.
Naida Begović je završila produkt dizajn na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu. Izlagala na brojnim festivalima u regiji, a na beogradskom festivalu Mikser 2012. godine osvojila je nagrade u dvije kategorije - Ghost Project i ''Young Balkan Designers''.
Naida Begović je već treću godinu zaredom umjetnička direktorica u sarajevskoj marketinškoj agenciji Communis, a njeno drugo kreativno "igralište" je dizajnerski tim She:You koji je osnovala sa dizajnericama Adisom Vatreš i Neirom Sinanbašić.
"Rad sa Neirom i Adisom me motiviše da stalno razmišljam o novim konceptima i novim idejama. Mislim da je za jednog dizajnera jako važno da realizuje svoje privatne projekte, jer to održava 'kreativnu kondiciju'. Da bi dizajner bio sposoban odgovoriti na potrebe klijenata, važno je održati svježinu ideja – što se najbolje potiže kroz eksperimnte u raznim medijima", kaže Begović.