Yves Saint Laurent na udaru kritika zbog nove kampanje koju je javnost ocijenila degradirajućom
Na kampanju koja se našla u izlozima Pariza požalilo se više od 70 osoba nakon čega je Francuska agencija za regulaciju javnih oglasa (Autorité de Régulation Professionnelle de la Publicité) uputila apel modnoj kući Yves Saint Laurent da promijeni vizuale svoje najnovije kampanje.
"Nesporno je da je brend prekršio pravila. Nisam siguran da žene, klijentice Saint Laurenta, žele biti povezane s tim fotografijama", rekao je Stephane Martin, dirketor agencije.
Istakao je i činjenicu da su modeli u novoj kampanji veoma mršavi te izrazio zabrinutost zbog mogućeg utjecaja kampanje na modno osvještene tinejdžerke.
Negativne komentare podijelile su i žene širom svijeta na Twitteru uz tag #YSLRetireTaPubDegraante (YSL uklonite degradirajuće reklame).
Is that your way to celebrate women's day, YSL? Shame on you! #BeBoldForChange #YSLRetireTaPubDegradante pic.twitter.com/62DI9M5ohr
— Camille Bullot (@hello_camille) March 6, 2017
"Zar ovako slavite Dan žena? Sram vas bilo!", stoji u jednom od komentara.
#YSL en 1967 et aujourd'hui. L'#Égalité progresse vous dites? Anorexie, soumission et humiliation. #YSLRetireTaPubDegradante pic.twitter.com/tH7DMkh72p
— isabellajump (@isabellajump) March 4, 2017
"Jednakost spolova napreduje? Anoreksija i poniženje", piše u jednom od mnogobrojnih tvitova.
Vodeća ženska francuska grupa "Osez le feminisme" (Usudi se biti feministkinja) proglasila je kampanju "izuzetno nasilnom", ističući kako nije prvi put da je ova modna kuća prešla crtu.
"Žene su objekt, hiperseksualizirane su i stavljene su u podređeni položaj. Kako time misle išta prodati ženama?", rekla je Raphaelle Remy-Leleu, glasnogovornica organizacije "Osez le feminisme" za AFP.
Saint Laurent nije bio dostupan za komentar.