Proizvođač aluminija pokrenuo je seksističku kampanju "ženskog maratona" u kojoj zaposlenice mogu zaraditi 1,34 eura više na redovnu platu ako se na radnom mjestu pojave odjevene u kratku suknju ili haljinu.
Da bi zaradile dodatni novac, žene moraju zadovoljiti dva uvjeta, a to je da suknja ili haljina ne smije biti duža od pet centimetara do koljena te moraju poslati fotografiju kao dokaz da su u firmu stigle tako odjevene. To moraju raditi do 30. juna kako bi osigurale bonus.
Ova strategija ruske kompanije zgrozila je žene koje su je na društvenim mrežama nazvale seksističkom, a firmu su nazvale neprofesionalnom.
Glasnogovornik kompanije Tatprof izjavio je da kampanja nije seksistička te da se već šezdeset žena uključilo u nju.
"Želimo uljepšati radne dane svojim zaposlenicima. Naš tim sastoji se od sedamdeset posto muškaraca. Ovakve stvari pomažu nam da se opustimo. To je sjajan način da ujedinimo svoj tim", naveo je.