Pedesetogodišnja modna ikona koja je u svijet modelinga ušla sa 17 godina, kazala je kako zavidi novoj generaciji modela kao što su Kendall Jenner, Gigi Hadid i Cara Delevingne budući da je njima mnogo lakše u današnjem svijetu graditi svoje ime i promovisati svoj rad, nego što je to bilo njenoj generaciji modela u eri devedesetih, kada nisu postojali internet niti društvene mreže.
Govoreći za Cosmopolitan Online, Crawford je kazala:
"Tako sam ljubomorna jer osjećam da one imaju direktan način da komuniciraju sa svojom publikom, ono što moja generacija nije imala. Mislim da je to velika odgovornost, ali i moćan alat jer one mogu biti svoj vlastiti publicista i prezentirati se na način na koji one to žele."
Amber Valletta, 42-godišnja manekenka koja je krasila naslovnicu američkog Voguea sa svega 16 godina, dijeli slično mišljenje.
"S tehnologijom nisam na ti i malo mi je neugodna činjenica da na takav način moramo proizvoditi trenutke. No u isto vrijeme, ove djevojke su jako inteligentne i shvatile su način na koji od sebe mogu napraviti brendove."