Jakna i haljina Christophera Kanea ima print divljeg cvijeća i trave, haljine Dolce&Gabbana brenda palme dok su modeli nosili cipele i šešire nadahnute tropskim cvijećem, a Versace haljina je bila s printom džungle, poput one koju je Jennifer Lopez nosila i 2000. godine. Dries Van Noten je predstavio odijelo prekriveno zelenim cvijećem i puzavicom, dok je Valentino ima printove palminih listova.
Zelena je dominantna boja od glave do pete. Victoria Beckham je pokazala zelene haljine duge do poda, Gucci je imao lepršave džempere koji podsjećaju na umjetnu travu i odijela od tila s bojom pistacija. Malena zelena haljina je bila glavna kod dizajnera Regina Pyo, Marc Jacobs, Balenciaga i Valentino.
U nedavnoj reviji koja više daje pogled na kolekciju proljeće/ljeto 2021. godine, holandska prognostičarka trendova Li Edelkoort predvidjela je da će zelena biti ključna boja za cijelu deceniju kao posljedica gladi za prirodom, što se vidi i u obnovljenom trendu kućnih biljaka i porastu japanske prakse meditacije u šumi.
Popularnost zelene boje raste već neko vrijeme, a mnoge poznate osobe pojavile su se na crvenom tepihu u zelenom izdanju.
Zelena je također boja koja označava obnovu, ali ovaj trend naglašava i nepovezanost modnog oslanjanja na prirodu za inspiraciju i materijale i štete koju nanosi trenutni poslovni model. Nijedan dizajner nije izjavio kako namjerava istražiti klimatsku krizu sa svojim kolekcijama inspirisanim biljkama niti je pružio informaciju o njihovom utjecaju na okoliš, piše The Guardian.
O ovoj kontradiktornosti diskutovano je tokom panela na London Fashion Weeku gdje je model i aktivistkinja za zaštitu okoliša Arizona Muse govorila o njenom nedavnom povezivanju s prirodom.
"Navikla sam da ne vidim prirodu već trotoare i automobile. Sada, samo kada obraćam pažnju, vidim pojedinačne listove, debla, insekte na biljkama i sve te stvari mi postaju življe", kazala je.