Molson Coors BH s početkom 2022. na tržište donosi Guinness
Za Diageo, strateško partnerstvo s Molson Coorsom pomoći će brendu Guinness da se još brže plasiraju na tržišta zahvaljujući snažnoj prisutnosti distribucijskih kanala Molson Coorsa BH u BiH.
"Drago nam je najaviti naše novo partnerstvo s Molson Coorsom u istočnoj Evropi. Nastavit ćemo razvijati našu tržišnu strategiju i vjerujemo da će nam ova saradnja pomoći da značajno povećamo dostupnost brenda Guinness. Radujemo se prilikama i rastu koje možemo postići zajedno s Molson Coorsom u BiH s našim brendovima i budućim inovacijama", rekao je Michael Holm, izvršni direktor Diageo za istočnu Evropu.
"Želimo proširiti naš portfolio koji nam omogućuje da nudimo premium brendove našim kupcima i pronađemo partnere s istim vrijednostima kao Molson Coors, a koje su ukorijenjene u kvaliteti, izradi i baštini. Uzbuđeni smo i ponosni što distribuišemo ovaj poznati pivski brend u Bosni i Herecegovini. Nastavit ćemo ulagati u proizvode koji su i više nego premium te koristiti našu distribucijsku mrežu kako bismo Guinness, koji savršeno nadopunjue naš sjajni portfolio, približili ljubiteljima piva širom zemlje", rekao je Sergey Yeskov, izvršni direktor Molson Coors Beverage Company za srednju i istočnu Evropu.
Guinness je tamni irski stout nastao u pivovari Arthura Guinnessa na St. James's Gateu, u Dublinu 1759. godine. Jedan je od najuspješnijih svjetskih alkoholnih brendova, koji se proizvodi u gotovo 50 zemalja, a dostupan je u više od 120 zemalja.
Tako da će s 1. januarom 2022. godine svi ljubitelji piva u Bosni i Hercegovini moći uživati u novom brendu Molson Coorsa BH Guinness, uz već dobro poznate brendove kao što su Ožujsko pivo, Jelen i Staropramen.