Od samih početaka kroz bakarne žetone kojima su prodavci željeli primamiti redovne kupce, koncept lojalnosti ukorijenio se u brojne industrije i vremenom je dobijao i nove oblike i razloge dugovječnosti.
Od inicijalnog motiva za privlačenjem kupaca, preko privilegovanog i ekskluzivnog tretmana za redovne korisnike usluga kako to, na primjer, čine brojne avio-kompanije i lanci hotela, koncept lojalnosti evoluirao je do nečeg što podrazumijeva mnogo više od recipročnog davanja.
Savremeni programi lojalnosti trebali bi imati jasnu viziju koja prati potrebe modernog čovjeka i probleme društva, budu skrojeni prema individualnim potrebama korisnika, osluškuju njihove želje i nagrađuju kako za lojalnost i vjernost članova, tako i za njihove dobre izbore.
"Bolji za sebe. Bolji za druge. Bolji za okolinu."
Primjer takvog programa je IQOS CLUB čiji su članovi odrasli pušači, koji se ne žele odreći duhana ali su za sebe izabrali bolju alternativu daljem pušenju cigareta.
Zbog toga je IQOS CLUB primjer modernog programa lojalnosti jer nije samo transakcioni program, već mnogo više od toga – mjesto promjene na kom se uče nova iskustva i stvaraju bolji izbori. Članovi ovog kluba nisu ljudi koji su napravili bolju odluku samo za sebe i svoje zdravlje, već i za zdravlje drugih i okolinu time što su ugasili cigaretu i "rastjerali duhanski dim".
Osim što punoljetnim korisnicima IQOS uređaja nudi posebne ponude, nagrade, vrhunsku uslugu, IQOS CLUB vjernim članovima omogućava i pristup raznim iskustvima, posebnim uslugama i nezaboravnim doživljajima.
Upravo jedan od takvih nezaboravnih doživljaja bio je i „IQOS Master class“ organizovan u okviru "Out of office afterwork clubbing event-a" koji je proteklih godina postao sinonim za kvalitetno druženje, zabavu i ples poslije posla.
Tako je IQOS na kraju radne nedjelje priredio večeru u poznatom sarajevskom Spazio Gourmetu na kojoj su najlojalniji članova kluba imali priliku uživati u nesvakidašnim, na prvi pogled, nespojivim ukusima koje je za njih savršeno sjedinio chef Sajo.
"Naša poslovna vizija, iza koje stoji preko 8 milijardi dolara investicije, kojom želimo omogućiti odraslim pušačima koji bi inače nastavili s pušenjem cigareta bolje izbore za sebe i okolinu, jeste budućnost bez duhanskog dima. IQOS CLUB je samo dio toga, u kojem pod motom 'Zajedno bolji' povezujemo naše korisnike, osiguravajući da znaju da su svojim izborom zaista napravili bolji izbor za sebe, za druge i za okolinu", navodi Nedim Muratović, menadžer za korisnička iskustva pri Philip Morris BiH.
Svakako, najbolja odluka koju svaki pušač može donijeti jeste da se u potpunosti odrekne cigareta. Međutim, postoje i oni koji iz različitih motiva ne prestaju s ovom navikom. Ovi pušači trebaju znati da su zahvaljujući naučno-tehnološkim dostignućima razvijene i manje štetne alternative pušenju. IQOS je prvi i jedini sistem za zagrijavanje duhana koji je Američka agencija za hranu i lijekove (FDA) svrstala kao proizvod modifikovanog rizika, saglasivši se da potpuni prelazak s cigareta na IQOS sistem "smanjuje izloženost organizma štetnim materijama". Iako bolja alternativa, IQOS nije bez rizika i njegovo korištenje oslobađa nikotin, koji izaziva ovisnost.