Udruženje Marathon
275

Objavljen vizual 12. Sarajevo Sberbank polumaratona

Klix.ba
Udruženje Marathon Sarajevo je danas objavilo vizual ovogodišnjeg 12. Sarajevo Sberbank polumaratona

Ideja za osnovni vizual 12. Sarajevo Sberbank polumaratona je simbol poštanske markice sa arhitektonskim znamenitostima Sarajeva koje se nalaze uz stazu kojom trče učesnici polumaratona. Cilj je da svaki trkač doživi grad na poseban način, gdje bi ga markica sa znamenitostima podsjetila na lijepe uspomene doživljene tokom 12. sarajevskog polumaratona, i boravka u glavnom gradu Bosne i Hercegovine.

Za dizajn je zaslužan BH grafički dizajner Sanjin Halilović čija se životna, a i radna filozofija, bazira na jednostavnosti, minimalizmu i praktičnosti.

"Sa Sanjinom je cijeli proces prošao doslovno 'u trku' – od ideje koju je imao i o kojoj smo pričali prije par mjeseci uz kafu, razvili smo krajnji vizual koji smo uglavnom dogovarali između posla i treninga jer je Sanjin i sam odličan trkač i često se srećemo na treninzima. Možda u tome leži i najveća draž cijelog projekta i drago nam je da smo ponovo ostvarili saradnju s nekim s toliko iskustva u dizajnu i vizualnim komunikacijama, a uz to je i trkač kojemu se na kraju pružila i prilika da napravi majicu i medalju za trku koju će i sam trčati. Nekoliko detalja vezanih za boju majica, koje radi bosanskohercegovački GBT, i medalje ostavit ćemo ipak kao iznenađenje za kasnije, ali smo sigurni da će svi trkači imati jedinstvene uspomene s ove utrke. Otkrit ćemo zasad da će naša polumaratonska medalja po prvi put sadržavati i boje! Isto tako, vjerujemo da će i Sanjin ponosno nositi majicu na svom prvom maratonu koji trenutno sprema i trči na jesen u Frankfurtu", izjavila je Jelena Hadžiosmanović iz Udruženja Marathon.

Budući da su Sanjinu najdraži oni projekti gdje sam mora da stvori i kreira nešto od nule, sve je znamenitosti – Vijećnicu, Koziju ćupriju, Sebilj i novootvorenu Sarajevsku žičaru, samostalno stilizirao i svodio na jednostavne oblike, koje je spojio kao jednu cjelinu uklopljenu na motiv poštanske markice.

"Velika mi je čast i zadovoljstvo da kroz dizajn učestvujem na projektu kojim šaljemo jednu od pozitivnijih slika kojom prezentujemo naš grad kroz zdrave navike", dodao je Halilović.

"Čime god da se bavite, trebate težiti unaprjeđenju. Da budite bolji nego što ste bili. Da budete ekstra", izjavio je Vedran Peršić, direktor sektora Marketing i komunikacije generalnog sponzora utrke Sberbanke.

"Ponosni smo na partnerstvo sa udruženjem Marathon i želimo da Sarajevo Sberbank polumaraton bude bolji iz godine u godinu", dodao je Peršić.

Udruženje Marathon vrijedno radi na pripremama 12. Sarajevskog polumaratona kao i kraćih trka koje će obilježiti prvi festival trčanja u Sarajevu, pod nazivom "Olimpija Run Fest". Pored Sarajevo Sberbank polumaratona trkači će 16. Septembra moći birati i među drugim trkama: trčat će se štafetni polumaraton namijenjen timovima u sastavu od tri osobe, kao i Novo Nordisk Fun Run, kratka i zabavna trka od 4 km. Za sve trke u toku su prijave na web stranici Udruženja Marathon.