Ove godine u Sarajevu najmasovniji festival trčanja sa blizu 10.000 trkača
Kako bi i ozvaničilo svoju titulu jednog od najljepših trkačkih gradova u ovom dijelu Evrope, Sarajevo će ove godine dobiti i svoj prvi festival trčanja, pod nazivom "Olimpija Run Fest“.
Organizator festivala je Udruženje Marathon Sarajevo, a generalni pokrovitelji kompanija Coca-Cola HBC B-H Sarajevo i brend Olimpija, koji su partneri Sarajevskog polumaratona još od prve godine njegovog održavanja te su kao takvi dobili i počasno mjesto generalnog sponzora prvog i jedinog festivala trčanja u BiH.
U okviru Olimpija Run Festa održat će se neka od najmasovnijih sportskih dešavanja u BiH, kao što su 12. po redu, "Sarajevo Sberbank polumaraton“, najmasovnija trka/šetnja za žene, djevojke i djevojčice "Djevojke na trčanju“, najatraktivniji noćni cener u BiH, "Merkur Run4Lifestyle“, štafetni polumaraton za timove u sastavu od tri osobe, trka za najmlađe „Kids Run“ te kratka zabavna trka duga 4 km, pod nazivom "Novo Nordisk Fun Run“.
Osim utrka, koje su ujedno i najatraktivniji segment samog festivala, Olimpija Run Fest će obuhvatiti i brojne radionice koje će biti veoma korisne ne samo trkačima, već i svima onima koji se bave sportom, a obuhvatiti će teme poput prevencije povreda u sportu, zdrave ishrane te mnoge druge.
"Jedna od strateških smjernica poslovanja Coca-Cole u Bosni i Hercegovini je ulaganje u lokalnu zajednicu, a naročito u projekte koji podstiču aktivan životni stil i doprinose unaprjeđenju i razvoju zajednice. Dokaz tome je i naše dugogodišnje partnerstvo sa Udruženjem Marathon Sarajevo i drago nam je što imamo partnera s kojim dijelimo zajedničku viziju koja je rezultirala da danas Sarajevo bude obavezna destinacija na mapi gradova organizatora utrka i polumaratona. Ponosni smo što će naš brend Olimpija i drugi proizvodi osvježavati sve učesnike tokom svih utrka festivala trčanja “Olimpija run fest” tokom godine i vjerujemo da ćemo ove godine okupiti još veći broj učesnika ne samo iz Bosne i Hercegovine, već i drugih zemalja", izjavio je Darko Šaravanja, direktor prodaje Coca-Cole HBC B-H Sarajevo u Bosni i Hercegovini.
Olimpija Run Fest će imati i posebno kreirani vizuelni identitet, a u aktivnostima samog festivala učestvovat će oko 10.000 trkača rekreativaca te elitnih takmičara iz BiH, regije i cijelog svijeta, što će značajno poboljšati i imidž grada i države, to lokalni turistički potencijal, kroz najmanje 3.000 ostvarenih noćenja u Sarajevu.
"Sretni smo i zadovoljni činjenicom da je višegodišnje generalno sponzorstvo sarajevskog polumaratona transformisano u ovaj drugačiji, masovniji vid partnerstva koji je rezultirao u krovnom pokroviteljstvu više manifestacija. Festival trčanja je inovativan i moderan koncept koji je već uveliko zastupljen u svim poznatim trkačkim prijestolnicama, a sada će biti i u Sarajevu. Saradnja sa kompanijom Coca-Cola HBC B-H Sarajevo i brendom Olimpija znači i da će trkači na našim trkama moći probati potpuno nove proizvode koji još uvijek nisu dostupni na našem tržištu te nam dozvoljava da kvalitet svakog zasebnog događaja u okviru Olimpija Run Festa podignemo na jedan potpuno novi nivo, što će rezultirati većim zadovoljstvom trkača, ali i većom vidljivošću i kvalitetnijom promocijom naših sponzora",, izjavio je Erol Mujanović, direktor Udruženja Marathon Sarajevo.
Prva utrka koja očekuje trkače u okviru Olimpija Run Festa je atraktivna noćna utrka od 10 kilometara, pod nazivom "Merkur Run4Lifestyle“.