Ovo je IQOS-ovih 10 razloga zašto je Sarajevo bilo centar najbolje zabave protekle sedmice
Najzanimljiviji definitivno je bio lov na besplatno putovanje u Tokio, u kojem su mogli učestvovati svi registrovani IQOS korisnici.
Kroz ovu avanturu, imali su priliku skupljati pečate u specijalno dizajniranim IQOS Together.X pasošima. Sve se odvijalo na nekim od poznatih lokacija u gradu - Kawi, Fuki i Delikatesnoj, gdje su ih čekale IQOS stjuardese, ali i razna iznenađenja i užici - od besplatnih pića, DJ večeri do zabavnih kvizova. Tako, svaka lokacija bila je prilika za novo poznanstvo, smijeh i spontano druženje.
Kraj ljetne aktivacije, koja je trajala od 16. do 23. augusta, donio je imena dva IQOS korisnika - Edina Kunalića i Anelu Šubo, koji će se pridružiti ekipi od 10 osoba iz BiH i otputovati na jednu od najpoželjnijih svjetskih destinacija.
Pitate se gdje je tu simbolika? Dovoljno je reći da će se putovanje u prijestolnicu Japana realizovati u oktobru (10. mjesecu u godini), dok je upravo Japan zemlja u kojoj se prije 10 godina prvi put pojavio IQOS.
Naime, japansko tržište pokazalo se kao plodno tlo za proizvod s tehnologijom koja funkcioniše na principu zagrijavanja, umjesto sagorijevanja duhana. Strategija se ispostavila uspješnom, što je otvorilo vrata i globalnoj ekspanziji pa, između ostalog, dolasku IQOS-a i u BiH.
Šlag na tortu i spektakularnu završnicu ljetne aktivacije u Sarajevu, brend je priredio u saradnji sa ekipom Garden of Dreams, okupivši više od 30.000 građana Sarajeva i posjetitelja ispred Vječne vatre.
Osim na spomenutoj, IQOS korisnici imali su priliku uživati i na exclusive VIP lokaciji zabave te se s terase hotela Hecco Deluxe pridružiti masi koja je upijala elektronske ritmove. Zarazna muzika koja je trajala do ranih jutarnjih sati, središte grada kao plesni podij i sjajno raspoloženje - sve to donijelo je nezaboravno iskustvo.
Važno je napomenuti da utrka za Tokio i dalje traje, a ostatak korisnika biti će odabran kroz različite programe o kojima više možete saznati na web stranici IQOS-a.
Inače, deset godina IQOS-a nije samo priča o jednom proizvodu, već o revoluciji u načinu razmišljanja i konzumaciji duhana kroz različite aspekte. U to smo se mogli uvjeriti i kroz tačno 10 kolaboracija sa bh. kreativcima (10 Collaborators for 10 Years of IQOS) kojima smo prisustvovali u IQOS Butiku proteklih mjeseci.
Svih 10 kolaboratora podijelilo je svoje vizije i saradnju sa IQOS brendom, donijevši nam nova i zanimljiva saznanja. Između ostalog, naučili smo više o tome kako duhanski dim utječe na zdravlje naše kože, na našu odjeću ili čula okusa i mirisa. Kroz zajednička druženja i upoznavanja, korisnici su mogli učestvovati i u raznim zanimljivim aktivnostima, poput dizajniranja vlastitih IQOS uređaja ili modnih dodataka.
Najbolje od svega, tu nije kraj. Dok obilježavaju prvih 10 godina, sigurni smo da je za IQOS ovo tek početak. Nastavljaju s pomjeranjem granica i odgovaranjem izazovima modernog svijeta, a u fokusu svega je misija stvaranja svijeta bez duhanskog dima. Ne moramo ni spominjati da je ovaj brend spojio na hiljade korisnika širom svijeta koji su izabrali bolju alternativu, kako za sebe, tako i za druge u svojoj blizini.
Zato, ono što nas očekuje u narednom periodu moglo bi biti još uzbudljivije. A, kuda će nas IQOS odvesti sljedeće? Dok nam ostaje da tek otkrijemo, jedno znamo. Spremni smo na ono neočekivano.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.