Naime, Paul reklamira aplikaciju Lumen koja je dizajnirana za osobe starije od 50 godina.
Ono što je zanimljivo jeste da Djed Mraz ima mnogo kraću bradu, tetovirane bicepse i odjeven je samo u crvene hlače.
Žene su prosto oduševljene Paulovom figurom, a nova Lumenova reklamna kampanja pokrenula je studiju koja je pokazala da se jednoj petini žena u Ujedinjenom Kraljevstvu (20 posto) novi Djed Mraz sviđa i da im je fizički privlačan.
Kako stoji u studiji, ženama se najviše sviđa njegov prijateljski izgled, potom njegov osmijeh te njegova dobra ćud.
Kada je riječ o fizičkom izgledu, najviše im se svidjela brada, sijeda kosa i njegovo tijelo.
"Biti Djed Mraz je jedan od najzabavnijih dijelova mog posla i oduševljen sam kako su fotografije ispale. To zapravo pokazuje da ukoliko starite znači da ne morate prestati da se zabavljate", rekao je Paul Orchard.
Suosnivač Lumena Charly Lester kazao je kako mnogi ljudi stariji od 50 godina smatraju da oglašavanje pogrešno shvataju.
"Ovaj problem željeli smo riještiti našim seksi i zabavnim božićnim oglasom sa zgodnim Djeda Mrazom. Uostalom, zašto Djed Mraz ne bi bio seks simbol", zapitao se Charly Lester.
Dodao je i kako biti stariji ne znači da ste manje atraktivni i privlačni, što dokazuje petina žena u Ujedinjenom Kraljevstvu.