Povjerenje kao najveći kapital pametnog brenda: Tri najbolja loyalty kluba u kojima trebate biti
Konzumerizam 21. stoljeća od kupovine napravio je mnogo više od klasične nabavke potrebnih proizvoda i stvorio jednu potpuno novu vrstu odnosa između brendova i potrošača. Brend loversi danas su najvrjedniji kapital jedne kompanije, jer brendovi odavno ne pripadaju industrijskim gigantima – već svojim potrošačima.
Koliko je veza potrošača i brenda jaka, najbolje se može videti kroz sve veći broj loyalty platformi koje brojne kompanije razvijaju kako bi svojim najvjernijim potrošačima omogućili brojne povlastice, ali i stavile do znanja koliko cijene njihovo povjerenje. Ovo su 3 brenda čiji "alumni" morate postati što prije:
Adidas: Creators Club
Adidas je jedan od onih kultnih brendova, a čak i sam pomen "originals" bez Adidasa, jasna je asocijacija na grupu mladih (i svih onih koji se tako osjećaju), progresivnih ljudi koji svojim načinom mišljenja mijenjaju okruženje. U najpopularnijim tenisicama na svijetu, naravno. Adidas originals mnogo je više od street uniforme gradske ekipe, već predstavlja čitav jedan mindset od kog se ne odstupa. Zato ni ne čudi što je upravo ovaj brend imao jednu od najboljih loyalty platformi oličenih kroz Adidas: Creators Club program. Iako ste ovdje dio jedne šire platforme, skupljanjem poena dobijao se pristup posebnim proizvodima namijenjenim članovima ovog programa, i u krajnjoj instanci, baš i samo vama. Upravo ovakvo personalizirano korisničko iskustvo samo je još jedna potvrda da od individualnosti ne treba odustati čak ni onda kada je jednobraznost trend.
IQOS Club
Iako svijet bez duhanskog dima treba biti budućnost kojoj težimo, on polako postaje i naša sadašnjost. IQOS je uređaj koji je iz korijena promijenio duhansku industriju, a tehnologija zagrijavanja, a ne sagorijevanja duhana, ponudila je odraslim pušačima širom svijeta, koji se ne mogu odreći nikotina, bolju alternativu. Ukoliko pripadate ovoj grupi, IQOS Club će vam omogućiti da tu budućnost još brže pretvorite u sadašnjost. Osim što su donijeli bolju odluku za svoje zdravlje, svi članovi IQOS kluba zapravo imaju priliku da sakupljanjem poena ostvaruju brojne popuste pri kupovini uređaja, prvi personaliziraju svoje uređaje i aksesoare, unaprjeđuju svoje bezdimno iskustvo i budu svojevrsni pioniri u oslobađanju svijeta od duhanskog dima.
Lancôme
Ova godina pokazala nam je da odlaganje možda nije uvijek najbolja odluka i da nekada sebi treba ugađati, bez ikakavog povoda. Upravo to je ono što ovaj luksuzni brend poručuje. Ne treba se čuvati za posebne trenutke, nekada sebe treba nagraditi i u običnim danima. Iako ovaj loyalty program još nije prisutan kod nas, može poslužiti kao uzor nekim lokalnim beauty brendovima kako treba brinuti o svojim potrošačim. Ljepota Lancom loyalty programa je u njegovoj jednostavnosti: na svaki potrošeni dolar dobija se 10 bodova, dok aktivnost na društvenim mrežama može donijeti i mnogo više. Beauty industrija među prvima je uvidjela da iako je primamljivost slavnog lica na njihovim posterima i u kampanjanma privlači pažnju, prava snaga brenda krije se u brizi o svojim istinskim ambasadorima, onima koji svoj dan započinju njihovim proizvodom i preporučuju ga svojoj mami, prijateljici i koleginici, ne zato što su plaćeni za to, već zato što u to istinski vjeruju.