U razgovoru za Klix.ba, Porić govori da je duhovno vezan za džamije, te da ga fascinira njihova ljepota, arhitektonska građa i način kako su osvijetljene.
"Ta ljepota je posebno izražena u mjesecu ramazanu. Kad nastupi vrijeme akšam namaza, pale se kandilji, označavajući kraj posta za taj dan, te šaljući time postaču vizuelnu sliku da je vrijeme iftara. Zbog tih kandilja džamije najljepše izgledaju noću, a pošto mjesec ramazan koristim kao predah od posla, noću fotografišem džamije, odmarajući dušu pritom, a istovremeno želim svim ljudima prikazati i prenijeti tu ljepotu", kaže Porić.
On ističe da su sve fotografije uglavnom nastale u večernjim satima, između 22 i 23 sati, a neke i prije akšama i paljenja kandilja.
"Da bi se napravila ovakva fotografija potrebno je imati dobru opremu i odabrati pravi trenutak za fotografisanje. Ja koristim dugu ekspoziciju, tako da vrijeme nastajanja fotografije traje od 10 sekundi pa i do par minuta ovisno koliko želite da fotografija pokupi svjetla", pojašnjava Porić način nastajanja fotografije.
Inače, Porić se fotografijom bavi još od kraja rata, a u tom periodu napravio je ogromni broj autorskih fotografija kojima je u zadnje dvije decenije dao nemjerljiv doprinos kulturi fotografskog pamćenja, posebice u bužimskom kraju. Jedan je od autora dva dokumentarna filma: Istina o bužimskim vitezovima, te Bužim - ponosni bosanski grad.
U 2015. godini je učestvovao i radio na više projekata značajnih za BiH: dokumentarni film "Preživjeli", dokumentarni film "Kopači", web muzej genocida www.srebrenica360.com, interaktivnu mapu www.sarajevopodopsadom.com i dokumentarni film "Džamija Kušlat".