Probudi dijete u sebi: Reklamni spot nastao prema idejama ljubitelja čoko mlijeka
Za svoju prvu kampanju u Bosni i Hercegovini, “Probudi dijete u sebi”, Imlek, sa brendom Moja Kravica, je dao priliku svim ljubiteljima čokoladnog mlijeka da sami kreiraju reklamu kakvu su oduvijek željeli da vide.
Za početak, poslali su poziv za učešće u kreiranju spota odraslima svih zanimanja i djeci svih zanimacija, a jedini uslov koji su morali ispuniti je da su da su vrsni poznavatelji čokoladnog mlijeka. Na ovaj zanimljiv poziv prijavilo se preko 1500 učesnika iz cijele Bosne i Hercegovine, a finalnu scenarističku ulogu dobilo je šest mališana i pet odraslih. Svoju ljubav prema čokoladnom mlijeku podijelili su pred kamerama i pomogli u kreiranju spota, koji poslastica poput čokoladnog mlijeka i zaslužuje.
Kako je taj proces izgledao, pogledajte ovdje.
Finalni spot produkt je maštovitih ideja ljubitelja čokoladnog mlijeka. Melodiju i pjesmu koja će se dugo pjevati potpisuje Laka i njegov bend. Pogledajte TV spot.