Evropska kompanija Airbus prva je koja je uvela termin "superjumbo" u avijaciju. Ovaj avion može primiti 850 putnika, a ostali Airbusi mogu ugostiti između 407 i 540 putnika. Emirates kompanije najavila je planove o pravljenju aviona ove vrste koji će primiti 615 putnika, a ruski Transaero najvio je A380 sa 652 sjedišta.
Prvi let Airbus A380 obavio je u aprilu 2005. godine. Danas ih koristi 13 aviokompanija među kojima je Emirates. Prvi A380 poletio je pod zastavom Singapore Airlinesa. U prosjeku svake četiri minute negdje na svijetu poleti ova vrsta aviona.
Glavna konkurencija mu je Boeing koji drži monopol na tržištu.
O avionu
Airbus A380 je dvopalubni, širokotrupni, četveromotorni putnički avion, proizvod evropske korporacije Airbus, podružnice avionske korporacije EADS. Gornja paluba proteže se skoro cijelom dužinom trupa, te je široka kao širokotrupni avion. To omogućuje kabinu s 50 posto više prostora u odnosu na drugi najveći putnički avion, Boeing 747-400, s 525 mjesta u standardnoj konfiguraciji tri klase ili do 853 mjesta u konfiguraciji s jednom, ekonomskom klasom. A380-800, najveći je putnički avion, no kraćeg je trupa u odnosu na novi Boeing 747-8I. Njegovim tvorcem se smatra Jean Roeder.
Samo jedan incident
Do 27. decembra 2014., A380 je bio upleten u jedan veći incident, bez izgubljenih aviona. Qantas let 32 (4. 11. 2010.) pretrpio je kvar na motoru koji je pokrenuo kaskadni efekt kvarova "bez presedana" na ruti iz Singapura za Sidnej, te je bio prisiljen vratiti se na singapurski aerodrom Changi radi slijetanja. Nije bilo povrijeđenih putnika ili članova posade, dok su petorica pilota uspješno riješili zbunjujuću situaciju koja je avion izložila naporima nepredviđenim prilikom projektiranja. Ipak, dvoje je ljudi na zemlji bilo povrijeđeno padajućim krhotinama. Dio gondole motora pao je na indonezijski otok Batam. Kasnije istoga dana, Qantas je objavio da će cijela flota Airbusa A380 biti prizemljena do dovršenja unutarnje istrage poduzete zajedno s proizvođačem motora Rolls-Royce plc. Početkom iduće sedmice, Qantas je flotu A380 prizemljio dodatna tri dana nakon što je na tri aviona otkiveno neobjašnjivo curenje ulja. Nakon istrage i curenja ulja na više Rolls-Royce Trent 900 motora drugih kompanija, Rolls-Royce je naredio zamjenu motora kao i polovicu motora u Qantas-ovoj floti. To je bila najveća zamjena motora u historiji avio-industrije.