Postoje posebni, sociološki razlozi zbog čega su dječji objekti širom Južne Koreje tako spektakularni što ovu zemlju čine savršenom destinacijom za one koji putuju s djecom, piše CNN.
Južna Koreja ima najnižu stopu nataliteta na svijetu, s 1,05 djece po ženi.
Kod njih nema štednje i uglavnom se većina zarade troši na jedno dijete, a i svoje odmore prilagođavaju djeci.
Ova kultura nazvana je Pocket-8 jer cijela šira obitelj ulaže svoj novac u to jedno dijete. Tako ono ima na raspolaganju "duboke džepove" dvaju parova baki i djedova i isto toliko tetki i ujaka koji su mu spremni financijski pomoći i osigurati mu što sretnije djetinjstvo. To je izgradilo sve, od izvrsno kreiranih "dječjih kafića" u kojima se djeca igraju dok odrasli jedu i razgovaraju, do cjelokupne hotelske subkulture posvećene obiteljskim smještajima.
Sve ovo, ali i još dosta toga čine neke od razloga zbog kojih je putovanje s malom djecom u Južnu Koreju jako zabavno.
Hoteli su dječje “zemlje čuda”
Teško je odrediti koji je južnokorejski luksuzni hotel prvi došao na ideju izgraditi prostore namijenjene djeci, ali većina glavnih hotela teži nadmašiti ostale razigranim klincima i brojnim aktivnostima posebnim za određenu sezonu.
To je rezultiralo novim trendom u Južnoj Koreji, odmaralištima nazvanim "hocance" (kombinacija riječi “hotel” i “vacance”, što je francuska riječ za odmor). Tokom sezone odmora, svi su hoteli zauzeti lokalnim obiteljima s djecom.
Diane Na, pomoćnica direktora prodaje u hotelu Le Méridien Seoul rekla je da se prodaja njihovih "hocance" paketa i više nego udvostručila u 2019. godini.
Le Méridien Seoul hotel pretvorio je svoj krov u vodeni park za djecu, tokom ljeta, a također ima i cjelogodišnji lijepo dizajniran prostor za igru, povezan s dnevnim boravkom za odrasle. Za goste hotela, također su dostupni i satovi kuhanja za djecu.
Lotte Hotel na otoku Jeju također spada u najpopularnije destinacije koje posjećuju ljudi s djecom. Ovaj hotel popularan je zahvaljujući dječjim bazenima, satovima kuhanja za djecu, prostranom igralištu unutar hotela i apartmanima s tematikom Hello Kitty s Hello Kitty dječjim podovima.
Paradise City u Incheonu je još jedan porodični raj, zahvaljujući dječjoj kuglani i prostranim igralištima unutar i izvan hotela. Odnedavno je dodan i tematski park za djecu u unutrašnjosti hotela.
U međuvremenu, For Seasons hotel u Seoulu udružio se s tvrtkom Lego za prvi hotel na svijetu s Lego tematikom. On sadrži bazen od cigala, zid od grafita i trkačku stazu.
Javni su kafići za djecu svuda
Dostupni su u gotovo svakom susjedstvu u Južnoj Koreji, plaćaju se po satu i nalaze se u igraonicama.
Najnevjerojatnija stvar vezana za njih jest što uzimaju potrebe roditelja jednako ozbiljno kao i dječju želju da se igraju.
Ne samo da su dizajnirani tako da roditelji mogu gledati svoju djecu kako se igraju, dok oni jedu, piju i vode razgovore za odrasle u drugom dijelu kafića, već i izgled i hrana nadmašuju sva očekivanja.
Liliput, lanac dječjih kafića koji se može naći u gotovo svakom većem gradu ove države, čak ima i brend dječjih spa centara u kojima postoje zatvoreni bazeni, mini manikure i saloni ljepote.
Kupnja s djecom je, zapravo, zabavna
Robne kuće širom zemlje pružaju brojne usluge roditeljima. Ne samo da mnoge od njih imaju kafiće za djecu, već nude i usluge kao što su besplatno iznajmljivanje kolica (koja se steriliziraju nakon svake upotrebe), iznajmljivanje automobila za guranje (poput kolica, samo su u obliku automobila) i privatne sobe za njegu djece.
U Seoulu, dio Gangnamove robne kuće Shinsegae ima kafić za djecu u kojem možete ostaviti svoje dijete na dva sata i otići u kupnju. On je postavljen odmah pored kafića s dječjom hranom u kojem se može nabaviti svježa hrana za bebe i mališane.
Tu je i najsuvremeniji dječji salon sa spavaonicom s krevetima, svlačionicama i sobom za hranjenje opremljenom uređajem za sterilizaciju, mikrovalnom, električnim čajnikom i tekućim sapunom.
Dio Hyundai trgovine u Pangyou, ima i Muzej dječjih knjiga i umjetnosti (ulaznica je 5 dolara).
Genijalni dječji proizvodi
Kutije za ručak s dobro izoliranim pregradama, posebno izrezani ručnici kako se mališani ne bi smočili dok im perete zube ili ih umivate, kišobrani s LED osvjetljenjem, futrole za dude koje se čiste UV svjetlima, kreveti za mališane koji se razvlače u mjesta za igranje.
Svi ovi genijalni dječji proizvodi o kojima svaki roditelj sanja, ne samo da se lako mogu naći, već su i jeftini.
Fantastični muzeji
Južna Koreja ima dosta dječjih muzeja koji su savršena mjesta gdje možete provesti kišan ili pretopao dan.
Možete provesti tri sata u Hello Kitty muzeju na otoku Jeju, a da i dalje ne vidite sve njegove ružičaste eksponate i igrališta.
Na ovom se otoku također nalazi i Teddy Bear muzej koji prikazuje povijest plišanih medvjedića, dok Children’s Folk Museum u Seoulu nudi praktične eksponate koji prikazuju mitološke životinje iz korejskog folklora.
Kućni zoološki vrtovi Zoolung Zoolung u Seoulu i Hi Zoo u Busanu omogućavaju djeci da hrane sve životinje, od morskih pasa i valabija, do ježeva i divokoza.
Jedna riječ: KidZania
Seoulska grana globalnih porodičnih zabavnih proizvoda pokazuje južnokorejske posebne poslove u kojima mogu sudjelovati i djeca.
U području Nongshim, djeca sastavljaju čaše za špagete na posebnim strojevima, dok u dijelu Korean Air omogućavaju djeci da biraju žele li iskusiti simulaciju letenja u pilotskoj uniformi ili pomoći putnicima kao stjuardese.
Također mogu raditu i hamburger u Lotteriji.
Vrhunac je vatrogasna jedinica: mali vatrogasci koriste pravu vodu kako bi ugasili stvarne požare u trokatnici.
Liječničke usluge pružaju se svuda
Posljednje, ali ne najmanje važno je da je bilo koja vrsta kvalitetne medicinske njege dostupna svuda u okolini po relativno niskim cijenama.
Ne samo da se ne morate brinuti o tome hoćete li imati njegu u hitnom slučaju tokom putovanja, već ćete možda završiti i sa sređivanjem djetetovih zuba dok ste tamo. To je zato što je liječenje bez osiguranja u Južnoj Koreji i dalje dosta jeftinije od onog što ćete obično naći na drugim mjestima.
U Seoulu ima dosta zubara koji govore engleski jezik, a sve zahvaljujući porastu stomatološkog turizma posljednjih godina.