Prepoznavši neopisivu ljepotu regije, kulturalnu različitost, a istovremeno nevjerovatnu sličnost, svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF pokrenula je kampanju kojom želi istaknuti prirodna bogatstva koja imamo, s naglaskom na lična iskustva u zaštićenim područjima.
Kako u WWF-u smatraju da naša regija bogatstvom svoje biološke raznolikosti i prirodnim ljepotama zaslužuje stati uz bok najpoznatijim svjetskim turističkim odredištima, WWF je u saradnji s kreativnom agencijom Leo Burnett Zagreb pokrenuo kampanju promocije parkova regije. Cilj kampanje je podsjetiti lokalne stanovnike kakvo se prirodno blago "krije" u njihovom susjedstvu, te istovremeno skrenuti pažnju i ostalima u regiji i inozemstvu šta naša regija nudi.
Kroz regionalnu kampanju koja je započela krajem novembra, a čiji je glavni slogan "Svaki djelić prirode ima svoju priču", želi se povezati ljude s prirodom i to na način buđenja ponosa na prirodne ljepote njihovih domovina. U okviru kampanje snimljena su četiri TV i radiospota, koji predstavljaju po jedan park iz četiri zemlje Dinarskog luka (Hrvatska, BiH, Srbija i Crna Gora). Svaki park ima drukčiju priču: u PP Lonjsko polje u Hrvatskoj naglasak je na promatranju ptica, u NP Una u BiH naglasak je na ljubavnoj legendi, u SRC Gornje Podunavlje u Srbiji govori se o Evropskoj Amazoni i nestalom gradu Bodrogu, dok se u crnogorskom NP Biogradska gora naglasak stavlja na ribolov i idealno okruženje za porodicu. Tako se povezuju ljepota prirode i ponos stanovništva.
Po završetku prvog dijela kampanje, uslijedit će interaktivni dio, gdje će svi ljubitelji prirode putem Facebook stanice imati priliku sudjelovati na nagradnom konkursu na način da podijele svoje zanimljive životne priče koje su doživjeli u nekom zaštićenom području. U duhu kampanje, glavna nagrada bit će upravo nezaboravno vikend iskustvo u jednom od parkova.
WWF je projekt "Parkovi Dinarskog luka" pokrenuo 2012. godine. Glavni cilj projekta je stvaranje platforme zaštićenih područja Albanije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Hrvatske, Kosova, Makedonije, Slovenije i Srbije kroz umrežavanje, promociju i poticanje parkova na održivi turizam. Ovom kampanjom WWF ističe važnost zaštićenih područja.