Na vodopadu Kravica prodano 155.000 ulaznica, najviše dolaze Italijani i Poljaci
"U službi jasnog pozicioniranja i brendiranja turističke atrakcije 'vodopad Kravica', Parkovi investiraju u marketinške aktivnosti na lokalnom, regionalnom ali i međunarodnom planu. Osim toga, u cilju poboljšanja turističke ponude provodi se kontinuirani monitoring strukture gostiju i njihovih potreba. Potvrda je svakako zadovoljstvo korisnika naših usluga, ali i progresivan porast broja posjetitelja na godišnjem planu", kazali su iz Parkova.
Ističu i to kako je broj gostiju s Jadrana nešto manji u odnosu na dosadašnje sezone.
"Ovogodišnji rezultati prate očekivanu dinamiku posjete koja iznosi 155 000 prodanih ulaznica, zaključno s prvim danom augusta. Što se tiče strukture gostiju, u dosadašnjem dijelu godine bilježimo porast broja hodočasničkih gostiju iz Međugorja, u odnosu na nešto slabiju posjetu jadranskih turista", kazali su iz poduzeća Parkovi.
Među uslugama, kako navode, posebno se ističu turistički vodiči, vožnja panoramskim vozićem, kao i kušanje tradicijskih jela i vina u kojima posjetitelji mogu uživati.
Jedna od atrakcija na Kravici su i domaći proizvodi nastali u lokalnim radionicama, a ekološka i ambijentalna zaštita su primaran cilj.
"Na samom lokalitetu gosti imaju priliku kupiti proizvode lokalnih radionica ili konzumirati neke od ugostiteljskih usluga. Dugoročni i primarni plan je trajna ekološka i ambijentalna zaštita lokaliteta koja se namjerava ostvariti analizom i otklanjanjem najvećih ugroza vodopada Kravica, kao i infrastrukturalna aktivnost izgradnje šetnice duž rijeke Trebižat", navode iz Parkova.
Također ističu i to kako će infrastrukturne aktivnosti donijeti neke dodatne pogodnosti.
"Upravo potonja aktivnost, kao dodana vrijednost donosi niz beneficija, od čega valja istaknuti potrebno rasterećenje mikrolokacije u ljetnim mjesecima. Isto tako, planirana su ulaganja u proširenje postojećih vidikovaca, kao i sportsko-rekreativni sadržaj za najmlađe kategorije", ocijenili su.
Iz Parkova su također izrazili zadovoljstvo činjenicom kako porast broja turističkih posjeta u ljubuškom kraju potiče i razvoj novih smještajnih kapaciteta, a u cjelini organiziranih hotelijerskih usluga ili ruralnog turizma.