Kako javlja list Independent, uprkos tvrdnjama na web-stranici aerodroma kako će turisti preko novog terminala moći otputovati na daleke destinacije poput Sydneyja, Dubaija i Kelna, dosad nijedna aviokompanija nije ponudila svoje usluge prema ovim gradovima ili iz njih. Jedino što nude su letovi prema regiji - Bangkoku, Kuala Lumpuru i Singapuru.
Jedini let prema SAD-u je za Anchorage na Aljasci, i to samo za teretni saobraćaj. U Evropu iz Chongqinga postoji samo jedan direktan let - aviokompanije Finnair za Helsinki.
Futuristički terminal je dizajnirao arhitekta iz Studija Fuksas iz Rima, a ima oblik aviona i izgrađen je od materijala koji omogućavaju maksimalan prolazak svjetlosti u prostor, te je tako smanjena potrošnja energije, dozvoljava reciklažu kišnice u toaletima i njeno korištenje za navodnjavanje biljaka oko aerodroma. Stilizovano bijelo "drveće" u unutrašnjosti zapravo su klima uređaji.
Za razliku od drugih putničkih središta širom Kine, ovdje vlada hronični nedostatak interesa za komercijalne letove.