Oossanen je bio na pravom mjestu dok je Project 817, superjahta duga 94 metra napravljena u nizozemskom brodogradilištu Feadship, transportovana iz postrojenja na Kaag Islandu do Rotterdama i Sjevernog mora.
Radi se o jednoj od najvećih jahti u 2021. godini koju su kanalima vukli tegljači. Jahta je prolazila pored kuća i crkava, a posmatrali su je prolaznici.
Oossanen tvrdi da godišnje kanalom prođe četiri do šest jahti na njihovom putu ka testiranjima na moru.
Project 817 je jahta koja će najvjerovatnije nositi naziv Viva kada konačno zvanično zaplovi.
Prolazak kanalima nije bio lagan jer su neki od njih tek malo širi od nje.
"Jahta je dizajnirana da može proći vodenim putem tako da nije mogla biti šira i duža ni nekoliko centimetara. Dizajn je maksimalno iskorišten s obzirom na ograničenja koja predstavljaju mostovi i vodeni putevi", otkrio je Oossanen.
Vrijeme trajanja transporta jahte ovisi o nekoliko faktora među kojima su vjetar i rasporedi mostova, tako da može biti dopremljena za dva do četiri dana. Nova jahta je putovala oko četiri dana do svog odredišta.
Ovo bi mogao biti posljednji transport jahte kanalima jer je brodogradilište Feadship izgradilo novo postrojenje u Amsterdamu koje može napraviti jahtu dugu do 160 metara.
U Nizozemskoj se trenutno pravi još nekoliko superjahti.