Ovaj aerodrom u 30 godina poslovanja nije izgubio niti jedan putnički kofer
"Vjerujemo da je naše dostignuće u tome da od otvorenja aerodroma nisu izgubili niti jedan kofer rezultat svakodnevnih napora i pažljivog rada svih zaposlenika, uključujući aviokompanije i kompanije za prijevoz prtljaga", naveli su u saopćenju.
Ovaj aerodrom je počeo s radom 1994. godine te ima 20 do 30 miliona putnika godišnje.
Spomenuta nagrada se dodjeljuje na osnovu procjene vremena čekanja prije preuzimanja prtljaga, efikasnosti isporuke prtljaga i reakciji na izgubljeni prtljag. Kako je navela novinska agencija Nikkei Asia, Međunarodni aerodrom Kansai je obradio oko 10 miliona komada prtljaga.
Tajna uspjeha je u "višeslojnom" radu na provjerama. Dva ili tri službenika su zadužena za procjenjivanje vrste i broja torbi za svaki avion, kao i za prikupljanje informaciju o tranzitu putnika.