Prema planu, saobraćaj bi bio zabranjen u četiri centralna distrikta grada, čime bi se prednost dala biciklistima, pješacima i javnom prijevozu. Zona niskog saobraćaja bi rezultirala manje zagađenim, zelenijim, mirnijim i sigurnijim gradom, tvrdi gradsko vijeće.
Tokom pandemije koronavirusa u Parizu je izgrađeno na stotine kilometara biciklističkih staza. Gradonačelnica Anne Hidalgo je dobila novi mandat prošle godine na osnovu njene platforme kreiranja "15-minutnog grada", koja podrazumijeva olakšavanje građanima da idu u prodavnice, škole i slično te da na svoje destinacije stižu za 15 minuta, pješke ili biciklom.
Ovim planom Pariz slijedi poteze Rima, Madrida i Nantesa, koji su neke dijelove grada učinili pješačkom zonom. Međutim, stanovnici, lokalni trgovci, taksi vozila i osobe sa smanjenom pokretljivošću će i dalje moći koristiti vozila, tako da se zapravo ne radi o potpunoj zabrani saobraćaja.
Ove godine će se raspravljati o tome kome će biti dozvoljen ulazak vozilima u pješačku zonu.