Robert Dacešin pokazao kako je "ošamario" Japanca u Tokiju: Sam mi je prišao i to tražio
Dacešin je tokom prethodnih godina posjetio čak 83 zemlje i brojne gradove u njima, a sve uredno dijeli na svojim društvenim mrežama gdje ga prate deseci hiljada ljudi.
Sada je otputovao u Japan, kako je rekao, zemlju o kojoj je oduvijek maštao i držao na svom popisu želja. A osim uobičajenih atrakcija, sa svojim pratiteljima podijelio je i jednu nesvakidašnju situaciju s kojom se susreo na čuvenom pješačkom prijelazu Shibuya.
Kako je prepričao u svojoj snimci, Robert je odmah po dolasku na aerodrom svratio do svog smještaja, a zatim izašao na ulice Tokija.
Nakon što se uslikao sa statuom psa Hachika, zaputio se do Shibuye, preko koje u samo jednoj minuti pređe preko 3.000 ljudi. No, tamo ga je dočekao jedan mladić s čudnim zahtijevom.
"Uslikao sam se s Hachikom i prošetao Shibuya prijelazom, a onda mi je iznenada prišao jedan momak i zamolio da ga ošamarim. Na prvu mi nije bilo jasno šta želi te sam ga udario lagano, nakon čega je tražio da ga udarim jače", objasnio je Robert pokazavši na snimci kako je to izgledalo.
Na snimci, Japanac koji je preko lica nosio higijensku masku, prišao je Dacešinu u rukama noseći transparent s natpisom "Free slap" (engl. besplatan šamar).Zbunjeni Robert na kraju je "ispoštovao" njegovu molbu, a Japanac mu se zahvalio, rukovao s njim i potom ga potapšao po ramenu. Kako je bloger objasnio, povod Japanca za ovu neobičnu situaciju bio je snimanje videa, vjerovatno za neku društvenu mrežu.
"I kada me neko pita šta radim u Japanu, ne znam šta da mu kažem", govori Dacešin i dodaje kako je ovo jedna od najsmješnijih situacija koja mu se desila.
Njegova objava privukla je pažnju i nasmijala njegove pratitelje, a mnogi su komentarisali kako im je snimak "popravio dan" te da su Japanci, očito, "druga dimenzija u svemu".
Inače, Robert često promoviše i prirodne ljepote i bisere BiH, a prije dva mjeseca njegov video "Zašto Bosna i Hercegovina može biti broj 1 turistička destinacija na svijetu" proglašen je najboljim turističkim videom na svijetu.