U japanskom tematskom parku posjetitelji se mogu spustiti zip-lineom u Godzillina usta
Kako su naveli iz ovog tematskog parka, Godzilla je za kratko vrijeme postala njegova glavna zvijezda. Smještena je u centru parka i napravljena u prirodnoj veličini, visine 20, širine 25 i dužine 55 metara.
Kao dio atrakcije, posjetitelji budu pozvani da postanu članovi "Nacionalnog instituta za Awaje na otoku Godzilla" i pripitomljavaju ovu strašnu zvijer uz izvršavanje niza "misija".
[TWITTER]1323904674068508678[/TWITTER]
Kao prvo, potrebno je da pogledaju sedmominutni film koji prikazuje detalje tih misija.
Riječ je, između ostalog, o spuštanju zoip-lineom u otvorena usta Godzille, a nakon toga dovršavanje igre pucanja gdje posjetioci moraju zaustaviti rast ove zvijeri uništavanjem njenih ćelija.
Ukoliko ulazak u Godzillin stomak nije dovoljno uzbudljiv, postoji još izbora koji uključuje prolazak zip-lineom pored statue Godzille. Visina zip-linea je 15, a dužina 162 metra.
Na zip-lineu se nalazi posebna torba u koju se smiješta telefon ili fotoaparat kako bi posjetioci mogli snimati ili fotografisati vožnju bez straha da će im ti uređaji ispasti, piše CNN.
Grazie all'apertura anticipata del Godzilla Interception Operation Awaji ~National Awaji Institute of Godzilla Disaster~, è possibile visitare il #GodzillaMuseum Ecco tutto quello che dovete sapere in attesa dell'inaugurazione ufficiale #ゴジラ迎撃作戦 https://t.co/5t1JVQ4FEs pic.twitter.com/8qWFIec1Ul
— screenweek.bsky.social (@Screenweek) August 16, 2020
Još jedan dodatak tematskom parku uključuje i prvi stalni muzej Godzilla na svijetu.
U muzeju se nalazi oko 100 eksponata s nekoliko originalnih rekvizita i velikog broja materijala uključujući i one iz prvog objavljenog filma Godzilla 1954. godine. Prostor dodatno upotpunjuju specijalni efekti iz Godzillinih filmova.
Iz parka su naveli kako je ova nova atrakcija veoma popularna od otvaranja te da je tematski park značajno povećao broj posjetitelja jer zbog pandemije porodice i lokalne škole ga posjećuju zato što je na otvorenom.
Usred pandemije, Japan se trudi da potiče što više domaća putovanja i razvije lokalni turizam.