Iz cijele regije
74

Sarajevo će u nedjelju biti centar kreativnosti: Evo koji brendovi stižu na OREA Art Market

Klix.ba
Pogledajte koji vas brendovi čekaju na OREA Art Marketu
Pogledajte koji vas brendovi čekaju na OREA Art Marketu
Ove nedjelje (10. novembra) ne propustite priliku da posjetite 9. izdanje OREA Art Marketa i uživate u vrhunskom dizajnu i kreativnosti domaćih i regionalnih izlagača.

Kao jedinstven događaj koji se ove godine održava u Hotelu Holiday u periodu od 11 do 18 sati, i ovaj put OREA Art Market posjetiocima omogućava da istraže autentične brendove, upoznaju dizajnere omiljenih proizvoda te saznaju više o procesu izrade. Očekuje vas mnogo zabave u inspirativnoj atmosferi, uz bogat izbor proizvoda kao i sjajna prilika za pronalazak posebnih poklona za nadolazeće praznike.

"Naš cilj je svake godine podići ljestvicu, uz jedinstvene brendove i posebnu atmosferu koja slavi kvalitet i autentičnost. Art Market predstavlja ekstenziju OREA online platforme, gdje dva puta godišnje, okupljamo najbolje brendove sa sjajnim pričama o uspjehu, originalnosti i posvećenosti održivoj modi. To je mjesto gdje mali, ali regionalno prepoznati brendovi postaju dostupni na dohvat ruke. Svi oni doprinose razvoju lokalne zajednice i ekonomije, a vi imate priliku podržati ih svojim izborom – direktno, licem u lice", poručuju iz OREA tima.

Ove godine, među 43 izlagača, čak 18 brendova dolazi iz regije, a svaki izlagač donosi ekskluzivnu novu kolekciju, posebne ponude ili limitirane proizvode.

Od autentičnog nakita i jedinstvenih asesoara do upcyclovane odjeće od prirodnih materijala, svaki od njih nosi duh održivosti i doprinosi pozitivnoj promjeni u svijetu mode. Samo neki od regionalnih brendova koji stižu na OREA Art Market u Sarajevo su ANTS, Marinush, Svetlana Vukov dizajn, Bowtie Wooden Style iz Srbije, BYD nakit iz Crne Gore, te WoodU color yourself, Amaranthine, LINK by Ogi iz Hrvatske i mnogi drugi sa pričama koje nadahnjuju i proizvodima koji oduševljavaju.

Svetlana Vukov
Svetlana Vukov

Tako će se na Art Marketu predstaviti dizajnerica Svetlana Vukov koja ističe da joj sudjelovanje na ovom događaju predstavlja priliku za upoznavanje s drugim dizajnerima, istraživanje novih prostora, kao i druženje i razmjenu iskustava.

Na Marketu će predstaviti svoje ključne proizvode, poput modnih asesoara, uključujući nakit i kaiševe. Iako ne može predvidjeti koji će komad najviše privući pažnju publike, smatra da će već samim prvim pojavljivanjem zaintrigirati posjetitelje, jer kako kaže ne slijedi određenu misiju, već ima privilegiju da radi ono što voli i u čemu uživa.

BYD nakit
BYD nakit

Na Art Marketu ćete moći pronaći BYD nakit, čiji su komadi već stekli status bestsellera. BYD nakit, stvoren od polimerne gline, predstavlja spoj jednostavnih i specifičnih oblika koji se lako uklapaju i u dnevne i u večernje kombinacije. Inspirisan jednostavnošću i vođen trenutkom, svaki komad BYD nakita osmišljen je da bude nosiv i suptilan, bez bojazni od pretjerivanja.

LINK by Ogi
LINK by Ogi

LINK by Ogi Antunac predstavlja odjeću kreiranu od žene za žene, sa stilom koji je moderan, minimalistički i jedinstven. Koncept brenda je jasan - ponuditi statement pret-a-porter komade koje možete nositi od jutra do večeri, omogućavajući ženama da izgledaju elegantno i osjećaju se udobno tokom cijelog dana.

Dizajnerica LINK by Ogi ističe kako brend prikazuje karakter hrabre, profesionalne, savremene i urbane žene. Žene, koja je već ostvarena i sigurna u sebe. Posjetioci OREA Art Marketa imat će priliku da upoznaju i uživo dožive kolekciju ovog brenda i odjeću koja je stvorena da inspiriše, osnaži i postane sastavni dio svakodnevnog života svake žene.

WoodU color yourself
WoodU color yourself

U svojoj potrazi za radošću i kreativnošću, Ines Ištvanović iz Čakovca napravila je hrabar iskorak u životu ostavljajući sigurnu karijeru kako bi postala dizajnerica, a prije dvije godine pokrenula je vlastiti brend nakita WoodU color yourself koji slavi jedinstvenost i odvažnost.

Njezini radovi namijenjeni su hrabrim ženama koje biraju biti sretne i koje se ne boje biti uočene. Na Art Marketu otkrijte kako ovaj izvanredni brend unosi radost i kreativnost u svakodnevni život.

Amaranthine
Amaranthine

Amaranthine kolekcija nakita očarat će vas na prvi pogled suptilnom elegancijom i zavodljivim detaljima. Romantični modeli spajaju poludrago kamenje s tankim satenskim trakama u različitim obradama, pažljivo odabranim kako bi savršeno naglasili ljepotu kristala.

Kamenje neobičnih oblika i rezova, poput velikog fasetiranog ametista, citrina u obliku suze, heishi rezanog akvamarina i prirodnih oblika gorskog kristala – tvore "nevidljivu" ogrlicu koja nježno naglašava linije vrata i dekoltea. Minimalistički dizajn modela otkriva svaki detalj: od čvorova do svake pojedine perle, ostavljajući utisak suptilne sofisticiranosti.

Bowtie Wooden Style
Bowtie Wooden Style

Bowtie Wooden Style, brend mladog dizajnera Nemanje Stojanovića, donosi unikatne drvene leptir mašne inspirisane prirodom. Od male porodične manufakture nastale 2014.godine, do najsavremenije izrade, napravljeno je na desetine hiljada ručno izrađenih drvenih asesoara. Leptir mašne, manžetne, tregeri, broševi, stipaljke za kravate, džepni češljevi i notesi su dio njihove ponude.

Ovaj brend po prvi put u desetogodišnjoj karijeri dolazi u Sarajevo, sa željom da predstavi svoj rad i viziju u okviru OREA Art Marketa. Kao predstavnik i ambasador svog brenda, dizajner ističe da je ovo prilika da se spoji sa ljudima iz cijele regije i prenese im multikulturalni duh koji je gradio kroz stotine sajmova, marketa i bazara protekle decenije. A budući da ove godine slave 10. rođendan brenda, pripremili su i posebno iznenađenje tokom 9. OREA Art Marketa – uz svaku kupljenu leptir-mašnu, kupci će dobiti i dodatni poklon iz njihovog asortimana.

Pored redovne prodaje na licu mjesta, ulaznice za Art Market još uvijek možete kupiti i online putem ovog linka te omogućiti sebi express check-in bez čekanja u redu.

Sav prihod od ulaznica, kupljenih online i na dan Marketa bit će i ovaj put doniran za Udruženje Srce za djecu oboljelu od raka za koje je do sada prikupljeno ukupno 50.000 KM.