Sociolozi tvrde: Zabraniti djetetu da koristi internet je ravno zlostavljanju
Zajedno s istraživačima s Univerziteta Teesside i univerziteta iz Južne Australije, Cashmore je ispitala 2.000 korisnika interneta kako bi prikupila podatke o načinu na koji koriste pametne telefone, tablete i ostale prenosive uređaje. Zajedno su zaključili da je strah od rizika pretjeran, te da postoje brojne obrazovne i društvene prednosti.
Cashmore, koja je počasna profesorica sociologije na Univerzitetu Aston u Birminghamu, vjeruje da popularni tehnološki uređaji djeci nude niz aktivnosti i da bi zabrana korištenja interneta mogla narušiti njihov sociološki razvoj.
"Zamislite da roditelji zabrane djeci da čitaju, gledaju TV, razgovaraju s drugom djecom, igraju obrazovne igre, crtaju, boje ili plešu... Djeca rade takve stvari koristeći tehnološke uređaje. Ukoliko roditelji spriječe djecu da nastave s tim aktivnostima, može ih se optužiti za neku vrstu zlostavljanja jer zaustavljaju razvoj djece", kazala je Cashmore za Independent.
Napominje da današnja djeca odrastaju u svijetu u kojem dominiraju pametni telefoni i slični uređaji zbog čega bi njihovo odsustvo bilo neobično.
"Ekrani su dio njihove stvarnosti. Oduzeti im mogućnost da sazriju zasigurno je zlostavljanje", tvrdi Cashmore.
Smatra da je najveća zabluda o digitalnim uređajima ta da su zarazni.
"Možemo potencijalno postati 'ludi' za bilo čim i za bilo kojom aktivnošću – čokoladi, seksu, peglanju... Ali, to nije ovisnost. Koristimo uređaje ne zato što smo ovisni nego zato što nam pružaju zadovoljstvo", ističe Cashmore.