U Beču za pet godina električnim autobusima "ušteđeno" 1.000 tona ugljendioksida

Bečko gradsko saobraćajno preduzeće Wiener Linien (Bečke linije) je i pionir u Evropi uspostavom električnih autobusa. Ovi gradski autobusi, baš kao tramvaji i trolejbusi, na krovu imaju pantograf za punjenje baterija.
Prednost zračnog sistema napajanja je ta što se napajanje obavlja automatski, a na ulici nema strujnih vodova. Tako ni vožač na posljednjim stanicama ne mora izlaziti iz vozila da priključi kabl, jer pantograf izlazi pritiskom na dugme.

Na stanicama se pune maksimalno 15 minuta, a preko noći se pune preko utičnice da prime struju kako bi se mreža u potpunosti napunila. Ovi autobusi također posjeduju sistem koji akumulira energiju kočenja, čime se pokriva 20 posto potreba za strujom, zbog čega su i posebno ekološki prihvatljivi.
Više od 1,5 miliona putnika putovalo je na 4,8 kilometara od Schwedenplatza do Schwarzenbergplatza i nazad u posljednjih pet godina. Na 4,2 kilometra staze Stubentor-Schottenring-Stubentor bilo je i više od 2,2 miliona putnika.