lifestyle
15

Zbogom besplatnom reklamiranju: Ljudi više ne žele logo brenda na odjeći

Klix.ba
Izgleda kako je prošlo vrijeme u kojem je logo na odjevnim i drugim predmeta predstavljao znak bogatstva. Danas se sve više ljudi okreće skalpelima i preciznom otklanjanju loga s odjeće.

U nepreglednoj količini tutorijala na YouTubeu pojavili su se i oni tutorijali koji pokazuju kako precizno i bez oštećenja ukloniti logo s odjevnih predmeta ili naočala.

Izvještaj Goldman Sachsa iz 2015. godine pokazao je kako sve veći broj ljudi ne želi nositi brendiranu odjeću, odnosno ne želi pokazivati marku odjevnih predmeta kroz logo.

S obzirom na to da sve veći broj ljudi putem društvenih mreža pravi svojevrsni brend od sebe, čini se potpuno bespotrebnim reklamirati bilo koji drugi brend noseći logo kompanije na sebi.

Budući da odjevni i drugi predmeti sami "govore" o svom kvalitetu načinom izrade i materijalom, za logo više nema mjesta.

Zanimljiva je i teorija o Ralphu Laurenu koji je tokom vremena povećao logo na majicama. Kritičari govore kako će jednog dana postati toliki da će se ljudi pretvoriti u konje.

Problem leži u tome što više niko ne želi reklamirati nikoga besplatno, piše Independent.