Kada osobe koje konzumiraju cigarete prođu pored jumbo plakat u Stockholmu dogodi se nešto čudno: mladić sa billboarda počinje da kašlje. Riječ je o kampanji koja ima za cilj da potakne pušače da ostave cigarete.
Inovativnu reklamu plaća švedski liječnički lanac koji želi potaknuti pušače da ostave po strani svoju lošu naviku.
Na prvi pogled digitalni ekran izgleda sasvim uobičajeno sa muškim modelom no ukoliko neko sa cigaretom prođe pored njega on počinje da kašlje jer mu smeta dim.
Nakon toga billboarda počinje da prikazuje promotivni spot za razne proizvode koji pomažu konzumentima da prestanu pušiti, a koje nudi lanac apoteka Hjartat.
Fredrika Kullberg direktorica marketinga Hjartat kazala je kako je cilj kampanje bio da se razgovara o problemu konzumiranja cigarete te da se dokumentuju reakcije da bi se ljudi potakli da žive zdrav stil života.
Možda vas zanima
Završena AB konstrukcija
Park Residence poprima završne obrise: Privedene kraju ključne građevinske faze
Vezani članci
Potraga za alternativama