Rezultati istraživanja su objavljeni u časopisu Psychology of Popular Media, prenosi Psypost.org.
"U posljednjih nekoliko decenija odnos slavnih i njihovih obožavatelja smatrao se jednostranom emocionalnom vezom, zabludom. Društvene mreže otvorile su put za direktniju komunikaciju između slavnih i njihovih obožavatelja“, rekli su autori studije.
Prethodna istraživanja pokazuju da pojedinci koji se dive slavnim osobama imaju slabe socijalne vještine i rizikuju da njihovo ponašanje postane kompulzivno. Naučnici su istraživali 437 adolescenata i odraslih iz Mađarske između 14 i 63 godine u pogledu njihovih navika na društvenim mrežama, obožavanja slavnih i drugih faktora. Kao što se očekivalo, našli su vezu između obožavanja slavnih i problematične upotrebe društvenih mreža.
Drugim riječima, sudionici su izjavljivali: "Često se osjećam prisiljenim da primjenjujem lične navike moje omiljene slavne osobe". Također su govorili: "Uznemiren sam ako ne koristim društvene mreže".
"Ovaj rezultat može ukazivati na to da obožavatelji ugrađuju svoju omiljenu slavnu osobu u svoju virtualnu društvenu mrežu u pokušaju da premoste jaz između života slavnih i njihovog vlastitog života" objasnili su autori studije.
Ovaj rezultat također može ukazivati da internetske interakcije mogu nadoknaditi usamljenost ili pogoršane društvene odnose za obožavatelje slavnih, rekli su istraživači.