Nezaobilazan dio apoteke
107

Hemofarmov Probiotic dobitnik značajnog priznanja Superbrands BiH 2023

Hemofarm Probiotic
Hemofarm Probiotic
Hemofarmov Probiotic dobitnik je titule Superbrands BiH 2023 koju dodjeljuje najveći svjetski nezavisni arbitar za brendiranje - Superbrands Worldwide.

"U godini kada obilježavamo 20 godina Probiotica i 20 godina fabrike Hemofarm u Banjoj Luci, ovo značajno priznanje dolazi kao kruna našeg rada. Probiotic je dio velike porodice probiotskih preparata u našem portfoliju i zasigurno njen najstariji i najpoznatiji član. Probiotski sojevi koje sadrže naši probiotici nastali su kao rezultat više od 80 godina istraživanja u Institutu Lallemand Rosell i ispunjavaju stroge kriterijume po pitanju tehnologije izrade, kvaliteta i efikasnosti. Titula Superbrands jeste još jedan pokazatelj kvaliteta i prepoznatljivosti Probiotica, zbog čega je sve ove godine, nezaobilazan dio kućne i putne apoteke", rekao je direktor marketinga i prodaje Hemofarma za CHC proizvode Dragan Ristić.

Odabir brendova za Superbrands BiH odvija se u dvije faze. Prva faza obuhvata istraživanje javnog mnjenja, odnosno tržišta potrošača. U dugoj fazi se ocjenjuju brendovi od strane Stručnog vijeća koje čine osobe iz oblasti marketinga, prodaje, manadžmenta, medija i profesionalnih organizacija, a koje se formira za svaki godišnji ciklus.

"Prema definisanom procesu samo 1 posto od ukupnog broja prisutnih brendova na tržištu ostvaruje mogućnost da bude dio ovog projekta. U skladu s tim brand Probiotic je uspješno prošao cenzus za ovu godinu i time zasluženo ponio titulu Superbrands BIH", istakla je direktorica Superbrands BiH Slađana Vranac.

Projekt Superbrands Worldwide je međunarodni projekt koji trenutno djeluje u 90 zemalja svijeta, a od ove godine je prisutan i na BIH tržištu.

Kao najveći svjetski arbitar brendova, pored promocije kulture brendiranja, vrši i verifikaciju brendova na svakom lokalnom tržištu gdje vrednuje četiri osnovne odlike kod brendova - kvalitet proizvoda ili usluge, pouzdanost, diferencijaciju/različitost u svojoj oblasti i emotivni učinak koji ima kod konzumenta/potrošača.