U većini zemalja ne postoje ograničenja za prodaju nezdravih namirnica na web stranicama, društvenim mrežama ili mobilnim aplikacijama. Više od 35 miliona tinejdžera njemačkog govornog područja uzrasta 13 do 17 godina je na TikToku, Instagramu i YouTubeu svaki sat zatrpano reklamama 18 različitih proizvoda, grickalica, obroka i pića, a da toga uglavnom nisu ni svjesni, saopćili su iz Grada Beča.
U 75 posto slučajeva ti proizvodi sadrže nedozvoljenu količinu soli, masnoća i šećera za djecu. Pri tom, većina objava i videosnimaka nisu jasno obilježeni kao reklama, što naglašava prijeku potrebu uvođenja smjernica i učinkovite regulative influenser marketinga za djecu.
Reklamiranje nezdravih proizvoda ima veliki utjecaj na razvijanje prehrambenih navika, preferencija u ishrani, a time i prekomjerne težine već od ranog djetinjstva. U svijetu je 20 posto djece i mladih pretilo.
"Kako možemo od naše djece očekivati da se zdravo hrane kada su sadržaji na društvenim medijima fokusirani na suviše masnu, slatku i slanu hranu", pita se voditeljica istraživanja Eva Winzer.
Prema njenim riječima, vlade moraju uvesti mjere kojima će ohrabriti djecu da vode zdrav način života. Rezultati istraživanja predstavljeni su na ovogodišnjem nedavno održanom Evropskom kongresu o gojaznosti u Mastrihtu, saopćili su iz Grada Beča.