Istraživači iz Velike Britanije su u okviru studije #StatusofMind intervjuisali skoro 1.500 osoba u dobi od 14 do 23 godine o tome kao su Instagram, Snapchat, Twitter, Facebook i YouTube utjecali na njihovo mentalno zdravlje. Istraživanje je pokazalo da je Instagram najštetniji, posebno za mlade žene. Popularna aplikacija je izdvojena zbog svoje sposobnosti da doslovno filtrira bilo kakve nesavršenosti, što kod korisnika izaziva uznemirenost, depresiju, usamljenost i neispunjenost.
Jedina platforma koja je dobila pozitivnu ocjenu je YouTube. Međutim, istraživači ističu da se ljudi generalno osjećaju sve lošije zbog česte upotrebe društvenih mreža. Također, navode da korištenje društvenih mreža duže od dva sata dnevno povećava vjerovatnoću za javljanje psihičkih problema.
Kako se korisnici ne bi osjećali loše, istraživači su predložili da slavne osobe, modne marke i druge organizacije dobrovoljno na fotografije stave ikonu koja bi značila da je fotografija dorađena.