Jedna takva ideja je i nakit koji je namijenjen mršavijim djevojkama i ženama ili svim onim koje imaju "širi prostor" između bedara. Nakit koji je načinjen od 18-karatkog zlata nosio bi se upravo u tom području ženskog tijela.
Ukoliko nakit dobije svoju zaljubljenicu, ona će se brzo naći u klopci tako što će na stranici prodaje otkriti da je cijela kampanja "kompanije" TGap zapravo laž.
Da sve bude još interensatnije, riječ je o potezu koji skreće pažnju na sve rasprostranjeniji trend na društvenim mrežama koji za cilj ima promociju "praznine" među bedrima, a koja se postiže nezdravim dijetama koje uzrokuju alarmantan manjak kilograma.
"TGap Jewellery je izmišljena kompanija koja prodaje nakit za prazninu među ženskim bedrima. Ona je stvorena kako bi katalizirala debatu o nerealnim očekivanjima za ženska tijela koja promovišu društvene mreže", stoji u opisu stranice.