
Nalazi britanskih naučnika pokazuju kako većina "ženskih" lutaka u izlozima prodavaonica odjeće ima dimenzije koje odgovaraju onima kod žena s ekstremno malom tjelesnom masom.
Ova je pojava zabilježena kod vrlo malog udjela "muških" lutaka, ustvrdili su istraživači s Univerziteta Liverpool.
Promjene u dizajnu lutaka namijenjenih reklamiranju odjeće bi bile prvi pozitivan korak u sveoubuhvatnoj kampanji protiv poremećaja hranjenja poput anoreksije i bulimije, smatraju istraživači.
Journal of Eating Disorders piše kako poremećaji hranjenja sa sobom nose najveći rizik za smrt među psihijatrijskim poremećajima.
Možda vas zanima
Bolan poraz od Valencije
Real potresa kriza uoči duela s Arsenalom, iz svlačionice "cure" zabrinjavajući detalji
Vezani članci
Ne smiju biti u prodaji
Federalna inspekcija: Zabranjen uvoz 600 dječijih lutaka Mickey Mouse
Pogledajte fotografije