"Podijeli ljubav": Kupite rasparene čarape u Amko marketima i podržite osobe s Down sindromom
U okviru kampanje "Podijeli ljubav", svi kupci posebne kolekcije rasparenih čarapa u Amko marketima mogu biti dio humane misije, jer će sredstva prikupljena prodajom ovih čarapa biti donirana Udruženju "Život sa Down sindromom" za podršku osobama s Down sindromom.
Prodaja počinje danas, 17. marta, neposredno prije obilježavanja Svjetskog dana osoba s Down sindromom, koji se obilježava 21. marta.

Ne dijeli ljude, podijeli ljubav
"Ova kampanja ima za cilj ne samo da pruži finansijsku podršku, već i da podstakne razgovor o jednakim mogućnostima i prihvatanju različitosti. 'Ne dijeli ljude, podijeli ljubav' - ova jednostavna, a tako snažna poruka naš je poziv na akciju, jer ljubav nije samo osjećaj, već i djelovanje. U ovim izazovnim vremenima, možemo učiniti dobro djelo ako se samo malo osvrnemo oko sebe i pomognemo onima koji su najranjiviji u društvu. Osobe s Down sindromom nas uče beskompromisnoj ljubavi, prihvatanju i hrabrosti. Njihova snaga ne leži u fizičkoj moći, već u toplini srca i nesebičnosti", kazala je Minela Durmo direktor marketinga Amko komerca.
Jedan od prepoznatljivih simbola Svjetskog dana osoba s Down sindromom su rasparene čarape - simbol različitosti i jedinstvenosti svake osobe. U sklopu kampanje, Amko marketi će u prodaju pustiti posebne čarape sa snažnim porukama: "Različiti, a jednaki u srcu", "Razumijevanje mijenja svijet", "Različiti cvjetovi čine vrt ljepšim", "Heroji nose osmijehe".
Kupovinom ovih čarapa, svaki kupac postaje dio misije ljubavi i podrške.
Kako možete podržati kampanju?
Kupovinom rasparenih čarapa u Amko marketima od 17. marta, svi građani mogu dati svoj doprinos ovoj priči.

"Naš cilj je ne samo prikupiti sredstva za pomoć, već i podstaći ljude da razmišljaju o inkluziji i važnosti podrške osobama s Down sindromom. Vjerujemo da kroz male geste, poput nošenja rasparenih čarapa, možemo poslati veliku poruku ljubavi i razumijevanja", istakla je Durmo.
Čarape su dostupne u većim Amko marketima od 17. marta.
Podrži kampanju i ne dijeli ljude – podijeli ljubav!