Sarajke u kući proizvode "ukusne" preparate za kožu: Prava njega počinje pravo iz kuhinje
Njihove preparate u obliku ukusnih slastica brzo su zavoljele dame, ali i muškarci. Losioni koji izgledaju poput sladoleda ili tegle meda, pilinzi u obliku kolačića i ukusni balzami za usne samo su neki od proizvoda koje kreativne Sarajke spremaju u svojoj kući, a svaki od njih je riznica zdravih sastojaka.
"Oduvijek sam željela praviti nešto svoje, nešto prirodno i naše, bosansko. Mnogo ljudi koristi skupocjene hemijske i strane proizvode, a domaći proizvodi mogu biti mnogo zdraviji i pristupačniji", govori nam Lejla Bučo.
Većina proizvoda koje kreiraju su na bazi blagotvornih ulja badema, nevena, kokosa, ulja sjemenki grožđa, avokada, ulja makadamije, kakao putera i vitamina E, a omiljeni sastojak im je shea puter."Shea puter je zbog svog sastava nezamjenjiv u svakodnevnoj njezi kože. Sadrži velike količine nezasićenih masnih kiselina, vitamine A i E, te visok sadržaj proteina i minerala. Naročito je učinkovit kod regeneracije ćelija kože i za njegu starije i naborane kože. Kada tome dodamo kakao puter, dobijemo savršen izbor za sve osobe koje traže zdravu prirodnu alternativu za njegu kože. Kakao puter djeluje kao snažan antioksidans, ublažava strije i ožiljke te hidratizira kožu", pojasnila nam je Adna Bjelak.
Sarajke ističu da nema nikakve sumnje da je prirodna njega kože mnogo zdravija od njege umjetnim preparatima koji se proizvode u velikim fabrikama. Prirodni sapuni, hladno prešana biljna ulja i biljni puteri, kako kažu, idealni su sastojci za dubinsku njegu kože jer ne uzrokuju iritacije na koži te moguće neželjene posljedice po zdravlje.
"Radila sam dugo na pripremi proizvoda dok nisam našla svoj omjer za određeni proizvod. Miješajući ulja, trave, sušene korice voća i drugih preparata napravila sam svoje recepte", kaže Bučo.
Ipak, govore nam da žene i muškarci u BiH nisu u velikoj mjeri osviješteni o upotrebi prirodne kozmetike, ali vjeruju da pandemija čini svoje te da sve više ljudi traga za prirodnim, zdravim i domaćim proizvodima.
"Na kraju, interes svakog kupca je dobiti nešto dobro i jeftino. S obzirom na situaciju izazvanu virusom sve je teže uspjeti, a generalno situacija u našoj zemlji je takva da mladima nedostaje podrške, kao i finansijskog vjetra u leđa, kako bi postigli svoje ideje i ciljeve. Ipak, ne odustajemo i nadamo se da ćemo svima omogućiti nešto dobro iz ovoga", zaključile su na kraju Bučo i Bjelak.