Promo / Twistshake stigao u BiH: Sigurni, inovativni i moderni proizvodi za hranjenje beba
Brojni problemi prilikom hranjenja beba i pripreme hrane za bebe navele su osnivače brenda Twistshake da svijetu ponude nove proizvode koji će pripremu hrane za bebe, njihovo hranjenje i život učiniti lakšim.
Nakon 16 mjeseci pripreme, u aprilu 2015. godine lansirana je prva baby flašica u Švedskoj nakon čega je uslijedila saradnja sa 60 prodavnica u Švedskoj i ekspanzija poslovanja na cijeli svijet. Kako je kompanija rasla iz dana u dan, proširili su se na cijelo inostrano tržište. Do kraja 2015. godine svoje proizvode su distribuirali u 14 zemalja svijeta, a dobili su i prvu nagradu za proizvod godine namijenjen bebama što je ujedno i najvažnija nagrada u Švedskoj.
U izjavi za Klix.ba Camillo Eriksson jedan od osnivača Twistshakea je pojasnio kako su u 2016. godini proširili svoj asortiman na termosice, dude, lančiće za dude, sippy cups, a distribuciju proširili u 45 zemalja svijeta.
"U 2017. godini smo lansirali 13 novih proizvoda i sada ukupno imamo 25 proizvoda koji dolaze u devet boja. Cilj nam je proizvoditi ono što je novo na tržištu, proizvode koji sa svojim karakteristikama mogu pomoći i bebama i majkama. Vizija Twistshake proizvoda je da kreiraju sigurne, inovativne i trendi proizvode za hranjenje beba te tako roditeljima olakšaju svakodnevnicu", pojasnio je Eriksson.
Twistshake je jedna od najbrže rastućih kompanija u Švedskoj. Pionir su u razvijanju novih, modernih i funkcionalnih proizvoda za hranjenje beba. Twistshake je najveći svjetski brend za hranjenje beba na društvenim mrežama.
Za samo tri godine ostvarili su nevjerovatne rezultate na tržištu te su svojim proizvodima počeli osvajati cijelu planetu. Sve to su uspjeli zahvaljujući društvenim mrežama.
"Mi smo kompanija koja nema nijednog zaposlenog iznad 30-ak godina. Na početku nismo mogli priuštiti marketing na televiziji, printani medij odavno već izumire, ali smo se usmjerili na elektronske medije i društvene mreže. Marketinške kampanje provodimo s blogerima i majkama, odnosno, svima koji žele postati naši ambasadori", izjavio je Eriksson.
Zahvaljujući društvenim mrežama, prvenstveno Instagramu i Facebooku, majke u Švedskoj objave preko 700 postova sedmično, a postove vidi oko milion ljudi.
Samo prošle godine Twistshake je u svijetu prodao dva miliona flašica,a trenutno su prisutni distribucijom u više od 85 zemalja svijeta.
Vladimir Bogdanović se bavi međunarodnom prodajom proizvoda namijenjenim bebama i majkama, a večeras je s Erikssonom promovisao Twistshake ponudu.
"Predstavili smo sisaće koji animiraju majkine grudi i olakšavaju prebacivanje s dojenja na flašicu, kontejnere s čepovima koji se mogu zatvoriti i koristiti za formulu u prahu ili držati dude sterilizovanim te miksere koji se koriste za razbijanje grudvica koje nastaju miješanjem vode i formule u prahu. Mi smo sretni da smo večeras mogli predstaviti i click-mat podlogu koja će uskoro biti lansirana na tržištu", izjavio je Bogdanović.
Svi Twistshake proizvodi su sigurni za bebe i brojnim testiranjima su došli do certifikata, a neki od najbitnijih tiču su BPA, BPS i BPF-free certifikata koji daju potvrdu da u plastici od koje se izrađuju Twistshake proizvodi nema štetnih hemikalija.
Generalni uvoznik i distributer za Twistshake na području Bosne i Hercegovine je MGM Farm. Predstavnica MGM Farm Kakanj Elma Mušija je istakla kako su upravo oni izabrani u izboru od pet kompanija koje su tražile zastupništvo Twistshakea u BiH.
"S obzirom na to da smo među top tri distributera u državi, preko gospodina Vladimira smo dogovorili prezentaciju, izvršili narudžbu i sada radimo na proširenju ponude naših proizvoda i lansiranju prodaje preko interneta preko stranice www.twistshake.ba koja će uskoro biti dostupna potrošačima", dodala je Mušija.
Prodaja Twistshake proizvoda počinje danas u apotekama, a više informacija o Twistshake proizvodima moguće je pronaći na Instagram i Facebook profilu Twistshake Bosna i Hercegovina.