Na ovom događaju Superbrke su "sredili" svoje brkove kojima žele da skrenu pažnju na svoj izgled kako bi pričali o buđenju svijesti o muškom zdravlju, konkretno raku testisa i prostate.
Kao i prethodnih godina u organizaciji ovog udruženja u novembru će biti besplatni pregledi testisa, edukacije o izvođenju samopregleda i prikupljanje sredstava za oboljele od malignih bolesti ostati u fokusu njihovog djelovanja. Pod sloganom "Vrijeme ti je", ovogodišnji Movember donijet će i novitete.
"Cilj nam je da ove godine proširimo spektar pitanja kojima se bavimo, prvenstveno u pravcu muškog mentalnog zdravlja, koje je svojevrsna tabu tema u društvima poput našeg. Stoga, planiramo nekoliko aktivnosti na tom planu. Također, treba naglasiti i važnost samopregleda, ali i generalno brige o svom fizičkom zdravlju i redovnih pregleda kod doktora. Drago nam je i što će biti više donatora sa kojima ćemo organizovati zajedničke promocije, kako bismo proširili 'Movember' priču što dalje. O svemu ovome ćemo uskoro upoznati javnost. Do tada, pozivamo sve društveno odgovorne kompanije da nam se pridruže u akciji koja je od velike važnosti za našu zajednicu, a sve Banjalučane da njeguju brkove i kao pojedinci možemo da pomognemo zajednički cilj", istakao je Zoran Šišić, predsjednik udruženja Superbrke.
Kada je u pitanju ostvarivanje zajedničog cilja, društveno odgovorna kompanija Hemofarm također se priključila ovogodišnjoj akciji, koja unazad nekoliko godina radi na buđenju svijesti o muškom zdravlju. Ove godine zajedničkim snagama sa Superbrkama, pokušaće da još više prošire svijest o ovom problemu. Zanimljivo je i to da je direktor Hemofarma, Saša Urošević prisustvovao brijanju i u znaku podrške kampanji pustio brkove.
"Svake godine imamo jednu zajedničku poruku, a ona glasi: 'Pregledaj se!' to ne samo danas, nego se pregledaj redovno. Zdravlje nije samo odsustvo bolesti, već fizičko, mentalno, ali i socijalno blagostanje, jer čovjek je društveno biće. Kada govorimo o zdravlju i prevenciji, tabu teme ne smiju da postoje i tema o kojoj je nekoga sramota da priča, nekome može da spasi život. Budite otvoreni, zaboravite na stid i sram i rješavajte problem na vrijeme. Bez obzira da li je u pitanju fizički ili psihički problem, pomoć postoji i vrijeme je da uzmeš stvar u svoje ruke. Pregledaj se", rekao je Saša Urošević, direktor Hemofarma u BiH.
Kao i prethodnih godina, kampanja ima humanitarni karakter te se tako i ove godine u takozvani "brkin fond" prikupljaju sredstva za pomoć dvojici mladih pacijenata koji su 1998. i 2005. godište i liječe se od raka testisa na UKC RS.
"Superbrke" su čitavu deceniju djelovale kao neformalna grupa aktivista, okupljena oko humanih ideja. Prošle godine je njihov rad formalizovan kroz udruženje građana, kako bi kampanja "Movember" bila izdignuta na viši nivo te predstavljala osnovu za srodne akcije. Više informacija o predstojećim aktivnostima i načinima podrške moguće je pronaći na Facebook, Instagram te web stranicama udruženja.