Završena dm kampanja "Mi volimo sunce"
Na najprometnijim lokacijama ova tri grada, u posebno opremljenoj dm ljetnoj kućici, besplatne dermatološke preglede obavilo je 719 građana.
Od ukupnog broja pregledanih, 5,98% (43) je upućeno na hirurške intervencije uklanjanja sumnjivih promjena na koži, dok je 7,65% (55) dobilo preporuke za dodatne preglede i dijagnostiku. Najveći broj građana, njih 86,37% (621), dobilo je preporuke za redovne, godišnje dermatološke preglede uz obavezno korištenje odgovarajuće zaštite.
Osim pregleda dermatoskopom i utvrđivanja općeg stanja kože, u dm ljetnoj kućici građani su imali priliku saznati i korisne informacije o tome kako kožu pravilno zaštititi te testirati SUNDANCE proizvode za zaštitu od sunca.
"Interes građana za besplatne dermatološke preglede bio je velik, što pokazuju rezultati posjete dm ljetne kućice na sve tri lokacije. Najveći odziv zabilježen je u Mostaru, gdje je obavljeno 286 pregleda, potom slijedi Sarajevo sa 248 pregleda i Banja Luka, u kojoj se kampanji prevencije i rane detekcije sumnjivih promjena na koži, odazvalo 185 građana", pojašnjava Admira Isaković, članica Uprave kompanije dm i dodaje "Porast kožnih maligniteta jasno je upozorenje da se intenzivno treba raditi na edukaciji i osvještavanju stanovništva o važnosti pregleda i pravilne zaštite kože. Stoga dm već sedmu godinu zaredom realizira kampanju kojom ukazuje na značaj prevencije i redovnih pregleda".
Kampanja "Mi volimo sunce" počela je 30.7. u Banja Luci, u parku Petar Kočić, nastavila se 6.8. u Mostaru, na platou ispred Mepas Mall-a. Posljednja stanica mobilne dm ljetne kućice bila je Sarajevo, koja je do 17.8. bila postavljena na platou ispred BBI-a. Preglede i savjetovanja obavljali su: dr. Tatjana Protić, dermatovenerolog, dr. Mile Pilatić, specijalista dermatologije i venerologije i dr. Vesna Stanojević, dermatovenerolog.