Uz humanitarni značaj
37

Zvjerići se vratili u Konzum i Mercator: Skupljajte naljepnice i nabavite omiljenog plišanca

Zvjerići ponovo u Konzumu i Mercatoru
Zvjerići ponovo u Konzumu i Mercatoru
Druga sezona popularnog dječijeg programa lojalnosti Zvjerići 2 je započela danas u Konzum i Mercator prodajnim objektima u Bosni i Hercegovini.

Nakon uspješno realizovane prve sezone Zvjerića u prošloj godini, kada su Konzum i Mercator omogućili mališanima da kroz igru i zabavu upoznaju divlje zaštićene životinjske vrste, ove godine cilj je dodatno probuditi svijest o važnosti dužeg i kvalitetnijeg boravka mališana u prirodi.

U fokusu su i ove godine plišani likovi razigranih životinja koje žive u našem okruženju. U sklopu ovog projekta od 26. augusta do 20. oktobra u svim Konzum i Mercator prodajnim objektima kupci će moći sakupljati naljepnice koje im omogućavaju kupovinu omiljenog Zvjerića po super cijeni, a koju je moguće obaviti najkasnije do 3. novembra.

Kupci dobivaju naljepnice za svakih potrošenih 10 KM ili za kupovinu posebno označenih proizvoda partnera projekta. Osim edukativnog aspekta, ovaj projekt ima i svoj humanitarni značaj, budući da će od svakog prodatog plišanca u toku trajanja programa Zvjerići 2 biti odvojena novčana sredstva i uručena donacija udruženju "Srce za djecu oboljelu od raka". Dugoročnu opredjeljenost za pružanje pomoći i podrške oboljelim mališanima kompanija Konzum Sarajevo je pokazala i kroz donacije u sklopu prethodnih projekata Zdravoljupci 1 i 2, Morsovci, Zumići te kroz prvu sezonu Zvjerića.

"Konzum i Mercator su postali već prepoznatljivi po dječijim programima lojalnosti koji šestu godinu zaredom uljepšavaju mališanima početak nove školske i vrtićke godine. Interesovanje za ovaj projekat iz godine u godinu raste, te smo sretni jer našim kupcima ponovno možemo ponuditi mnogo zabave i edukacije sa plišanim likovima veselih životinja koje će njihovi mališani brzo zavoljeti. Kao i uvijek do sada kroz ovakve projekte aktivno doprinosimo zajednici u kojoj poslujemo te ćemo odvojiti značajan dio sredstava i podržati rad udruženja 'Srce za djecu oboljelu od raka' jer je društveno-odgovorno djelovanje jedan od najvažnijih principa poslovanja naše kompanije", zjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing kompanije Konzum Sarajevo koja upravlja brendovima Konzum i Mercator na tržištu BiH.

Više informacija o projektu Zvjerići 2 potražite na www.mercator.ba i www.konzum.co.ba.