Takmičenje kreativnosti
0

Agencija Aquarius Group u finalu BalCannes 2025 sa kampanjom "Ne zatvarajmo oči"

Aquarius Group na BalCannesu
Aquarius Group na BalCannesu
Među više od 200 prijavljenih radova na regionalnom takmičenju kreativnosti BalCannes 2025, kampanja koju je agencija Aquarius Group osmislila i realizovala za kompaniju m:tel, ušla je u finale u kategoriji "Telecommunications".

Među više od 200 prijavljenih radova na regionalnom takmičenju kreativnosti BalCannes 2025, kampanja koju je agencija Aquarius Group osmislila i realizovala za kompaniju m:tel, ušla je u finale u kategoriji "Telecommunications".

Kampanja koja se bavi temom zaštite djece na internetu već ranije je pobrala brojne nagrade, a krajem prošle godine, agenciji Aquarius Group donijela i titulu "Agencija godine u BiH" na NO LIMIT Advertising Festivalu.

Ideja vodilja (ujedno i slogan kampanje), objasnili su iz ove agencije, je da je zadatak odraslih da ne zatvaraju oči pred očiglednim problemom - djeca su sve više ovisna o pametnim telefonima, sve manje vremena provode u "analognoj" igri i komunikaciji, a sve više u svijetu koji može da bude veoma opasan. Zato se kampanja prije svih obraća roditeljima - jedinom faktoru koji može doprinijeti rješavanju ovog problema.

"Veoma smo srećni zbog sjajnih rezultata koje ova kampanja postiže – i u smislu doprinosa jednom plemenitom cilju kakav je zaštita djece u online prostoru, ali i u smislu pozicioniranja naše agencije. Aquarius Group je jedna od najvećih nezavisnih agencija u regiji, sa gotovo 100 zaposlenih i kancelarijama u Beogradu, Sarajevu, Podgorici, Banjoj Luci, a dobri rezultati na ovakvim takmičenjima snažan su vjetar u leđa za jačanje prisustva na svakom od tih tržišta. Naročito rezultati ostvareni na BalCannessu, koji je među najozbiljnijim takmičenjima kreativnosti u Evropi. Sa radošću i velikim optimizmom čekamo i proglašenje pobjednika na finalnoj večeri u Rovinju", istakla je Brankica Janković, direktorica Aquarius Group.

Vijest o još jednom u nizu priznanja za pomenutu kampanju danas je i zvanično objavljena na službenoj Facebook stranici BalCannesa, gdje će, tokom marta i aprila, svakoga radnog dana biti otkrivena dva projekta finalista.