Agencija Aquarius Group u finalu BalCannes 2025 sa kampanjom "Ne zatvarajmo oči"

Među više od 200 prijavljenih radova na regionalnom takmičenju kreativnosti BalCannes 2025, kampanja koju je agencija Aquarius Group osmislila i realizovala za kompaniju m:tel, ušla je u finale u kategoriji "Telecommunications".
Kampanja koja se bavi temom zaštite djece na internetu već ranije je pobrala brojne nagrade, a krajem prošle godine, agenciji Aquarius Group donijela i titulu "Agencija godine u BiH" na NO LIMIT Advertising Festivalu.
Ideja vodilja (ujedno i slogan kampanje), objasnili su iz ove agencije, je da je zadatak odraslih da ne zatvaraju oči pred očiglednim problemom - djeca su sve više ovisna o pametnim telefonima, sve manje vremena provode u "analognoj" igri i komunikaciji, a sve više u svijetu koji može da bude veoma opasan. Zato se kampanja prije svih obraća roditeljima - jedinom faktoru koji može doprinijeti rješavanju ovog problema.
"Veoma smo srećni zbog sjajnih rezultata koje ova kampanja postiže – i u smislu doprinosa jednom plemenitom cilju kakav je zaštita djece u online prostoru, ali i u smislu pozicioniranja naše agencije. Aquarius Group je jedna od najvećih nezavisnih agencija u regiji, sa gotovo 100 zaposlenih i kancelarijama u Beogradu, Sarajevu, Podgorici, Banjoj Luci, a dobri rezultati na ovakvim takmičenjima snažan su vjetar u leđa za jačanje prisustva na svakom od tih tržišta. Naročito rezultati ostvareni na BalCannessu, koji je među najozbiljnijim takmičenjima kreativnosti u Evropi. Sa radošću i velikim optimizmom čekamo i proglašenje pobjednika na finalnoj večeri u Rovinju", istakla je Brankica Janković, direktorica Aquarius Group.
Vijest o još jednom u nizu priznanja za pomenutu kampanju danas je i zvanično objavljena na službenoj Facebook stranici BalCannesa, gdje će, tokom marta i aprila, svakoga radnog dana biti otkrivena dva projekta finalista.