AT Store predstavlja najbolju fotografiju "Shot on iPhone" kampanje
"Shot on iPhone" je kampanja koju kreiraju korisnici iPhone uređaja sa fotografijama koje su snimili širom Bosne i Hercegovine, kampanja koja slavi ljepotu fotografije iz svakodnevnog života.
Fotografija "Freedom" autorice Naide Bećar proglašena je najboljom fotografijom 2019. godine.
Glasanjem stručnog žirija, glasovima naših korisnika putem socijalnih mreža i partnera kampanje, odabrana je najbolja fotografija 2019. godine. Fotografija "Freedom" šalje snažnu poruku cijelom svijetu da svaki dan trebate živjeti široko raširenih krila i da svaki čovjek na planeti zaslužuje uživati u slobodi. Za fotografiju je korišten briljantni iPhone 8 Plus, autorica fotografije Naida Bećar je "uhvatila" pravi momenat i napravila fotografiju koja je odnijela titulu najbolje u 2019. godini.
"Tokom ovogodišnje "Shot on iPhone" kampanje primili smo više od 2.000 fotografija i ovo je izuzetna čast za pobjednika, imajući u vidu da su fotografije birali svjetski poznati i uspješni fotografi. Autorici pobjedničke fotografije velike čestitke, a ne smijemo zaboraviti ni ostale fotografije smo smo dobili ove godine. Odlučili smo da će fotografije biti prikazane na izložbi fotografija "Shot on iPhone", koju ćemo uskoro organizirati u Sarajevu i Banjoj Luci, a nakon toga putovat će kroz cijelu Bosnu i Hercegovinu", poručuju iz AT Storea.
Žiri
Ove godine u žiriju su bili profesionalni fotografi Harun Mehmedinović, Milomir Kovačević, Amer Kapetanović, Mirza Hasanefendić i Leon Bijelić.
Partneri i nagrade
Naida Bećar je sa fotografijom "Freedom" osvojila putovanje za dvije osobe, a putovat će sa jednom od najboljih turističkih agencija KonTiki Travel iz Banjaluke.
Pobjednička fotografija će osvojiti i poklon pakete partnera kampanje. Projekat su podržali L'Oréal, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent i Lancôme. Coca-Cola Bosna i Hercegovina pripremila je pobjednički paket za najbolju fotografiju, kao i poklon pakete za 10 fotografija koje su ušle u Final Top 10.
Billboarde sa pobjedničkom fotografijom u Sarajevu i Banjaluci će omogućiti partner kampanje Metromedia Group.
Autoricu pobjedničke fotografija očekuje i poklon renomirane kompanije Porsche Sarajevo.
Službeni radijski partneri projekta su bili BIG radio iz Banjaluke i Radio M iz Sarajeva. Treću godinu zaredom službeni medijski partner kampanje je portal Klix.ba.
"Ovim putem izražavamo zahvalnost, šaljemo najljepše čestitke svima koji su učestvovali u ovom velikom projektu, čestitamo pobjedniku i pozdravljamo partnere kampanje bez kojih bi ovaj projekat bio nezamisliv", dodali su iz AT Storea.
Naredne godine nas očekuje nova kampanja Shot on iPhone "Be Free".
Više detalja na web stranici www.atstore.ba.