“Pozivamo sve ljubitelje fotografije i ovo je savršena prilika za Apple korisnike, jer ćemo zajedno kreirati radove koji će postati instant hit i dio popularne kulture. Uloga naših partnera ovog projekta za nas je od velikog značaja, jer smatramo da bi bilo teško ostvariti dobru priču da nisu bili naša podrška. Hvala partnerima kampanje i našim vjernim korisnicima, jer zajedno širimo ljubav”, poručuju iz AT Storea.
Partneri
Ove godine naši partneri su pripremili odlične nagrade za najbolje autore fotografija. Svi koji budu učestvovali imaju mogućnost osvojiti putovanje za dvije osobe, a pobjednik će putovati sa turističkom agencijom KonTiki Travel iz Banjaluke.
Učesnici mogu osvojiti VIP paket L'Oréal, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent i gold paket Lancôme. Coca-Cola Bosna i Hercegovina je pripremila 10 super paketa za autore najboljih fotografija. Billboarde u Sarajevu i Banjaluci će omogućiti naš partner Metromedia Group. Iznenađenje za najsretnije učesnike priprema Porsche Sarajevo.
Službeni radijski partneri projekta su BIG radio iz Banjaluke i Radio M iz Sarajeva. Treću godinu zaredom službeni medijski partner kampanje je portal Klix.
Žiri
Ove godine u žiriju imamo najbolje fotografe na svijetu, a koji dolaze iz Bosne i Hercegovine. Neki od njih su najtraženiji u Hollywoodu i rade za HBO, National Geographic, BBC Earth i o njima pišu The New York Times, Time, Forbes, Los Angeles Times, LA Weekly, The Washington Post i drugi. Sa nama su Harun Mehmedinović, Milomir Kovačević “Strašni”, Amer Kapetanović, Mirza Hasanefendić i Leon Bijelić.
Kampanja Shot on iPhone počinje 1.7.2019. i više detalja saznajte na web stranici.