Za sve uzraste
26

"Čitam ti Lego“: Uskoro još jedna internet radionica za djevojčice i dječake

L. K.
JU "Bosanski kulturni centar KS“ u nedjelju, 26. aprila u 11 sati, organizuje treću po redu internet radionicu pod nazivom "Čitam ti Lego“ za djevojčice i dječake svih uzrasta.

Ove radionice za djecu se prezentuju putem Facebook društvene mreže na stranici Bosanski kulturni centar KS. Cilj je animiranje djece čitanjem priča, domaćih i stranih autora. Nakon odslušane priče, djeca se pozivaju da na kreativan način dočaraju svoj doživljaj onoga što su čuli, sastavljanjem figura od lego kockica, ili slikanjem i crtanjem na papiru.

Priče govori Suzana Đikić, koja posjeduje dugogodišnje iskustvo u radu s djecom i mladima. Ovu nedjelju, Suzana će čitati priču koja nosi naziv "Cvjetna dolina“, autora Kuzmana Landeka. Foto i video snimci dječijih radova koji pristignu putem poruka, će biti objavljeni na facebook stranici. Priče su simultano prevedene i na znakovni jezik, a prevodilac je Jaminka Proho, certificirani znakovni tumač i predsjednica odbora za inkluzivno obrazovanje KS.

Cilj radionica je djeci ponuditi lijepe i maštovite priče, upoznati ih s novim riječima, uvježbavati njihove vještine slušanja, te da se korištenjem zabavnog i kreativnog sadržaja, kroz igru, muziku i priču kod djece razvije i potakne ljubav prema pisanoj riječi.

Vježbe slaganja i sastavljanja dijelova od lego kockica, također pomažu pri poticanju kreativnosti, kritičkom razmišljanju, 3D percepciji prostora i motoričkom razvijanju kod djece. Pored slaganja kockica, djeca će u svojim domovima moći i slikati i crtati svoj doživljaj priče koju su slušali.

Program vježbi u okviru ovih radionica usmjeren je na: psihomotorički, socioemocionalni, spoznajni razvoj djece, kao i na razvoj govora, komunikacije, izražavanja i stvaralaštva. Uz igru, slaganje lego kockica i crtanje, djeca razvijaju nove vještine, uče se rješavanju problema, pruža im se mogućnosti kreativnog izražavanja, te usvajaju razumijevanja kako stvari funkcionišu.

Radionice tokom kojih se čitaju priče, te nakon toga sastavljaju figurice i crta, mogu biti od pomoći kod izolacije djece zbog pandemije koronavirusa, kada se naročito ističu tri velika problema: smanjena mogućnost kretanja, strah i agresivnost koji se mogu pojaviti zbog dugotrajnog boravka u zatvorenom prostoru.