Barbie ili Oppenheimer: Mapa Evrope prikazuje koji se film više pretraživao na Googleu
Filmovi "Barbie" i "Oppenheimer" čija su premijerna prikazivanja bila zakazana na isti dan, možda ne bi ni privukla toliku pažnju da se vizuelno i žanrovski u potpunosti ne razlikuju. Korisnici društvenih mreža ove filmove su na brojne zanimljive načine upoređivali, a nastao je i takozvani fenomen "Barbenheimer".
Ipak, ružičasti svijet popularne lutke svojim trailerima i prikazivanjem privukao je mnogo više gledatelja, a samim time i zarade. Film "Barbie" samo na pretpremijernom prikazivanju u SAD-u zaradio više od 22 miliona dolara, dok je "Openheimer" - filmu o "ocu atomske bombe" zaradio nešto više od 10 miliona dolara.
Iako je "Barbie" gotovo osvojila cijeli svijet, pojedine države Evrope više puta su pretraživale film "Oppenheimer". Među njima su: Njemačka, Norveška, Švedska, Finska, Litvanija, Nizozemska, Danska, Belgija, San Marino, Lihtenštajn, Turska, Mađarska, Češka, Poljska, Rumunjska, Irska i Engleska.
Zbog ovih zemalja neki od šaljivih komentara upućivali kako bi izgledao novi svjetski rat ukoliko bi se u obzir uzelo ova zanimljiva podjela.
Prije premijere ovih filmova, očekivalo se da će "Barbie" tokom premijernog vikenda zaraditi oko 110 miliona dolara, a "Oppenheimer" oko 50 miliona dolara, Međutim, oba filma premašila su očekivanja gledanosti i sada se očekuje da će "Barbie" imati zaradu veću od 150 miliona, a "Oppenheimer" zaraditi i do 75 miliona do kraja vikenda.